loading...

98music01

شنيدمشنيدم با يکي ديگه هسني بجا من دل به غريبه بستي شنيدم هرجا ميره باهاشيميميره اگه يه روز نباشيشنيدم از عشق من رونده شدي دوباره اونکه کم اوردي توييشنيدم عکسش تو قاب خونتههرجا ميري ، هرجا م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 پنجشنبه 18 مرداد 1397

شنيدم

شنيدم با يکي ديگه هسني 
بجا من دل به غريبه بستي 

شنيدم هرجا ميره باهاشي
ميميره اگه يه روز نباشي

شنيدم از عشق من رونده شدي دوباره


اونکه کم اوردي تويي

شنيدم عکسش تو قاب خونته
هرجا ميري ، هرجا ميري بهونته


پس دل من چي ؟چرا گذاشت و رفت
اي دل غافل اونم گذاشت و رفت 

بي کسي و غم اومد سراغم 
چاره ندارم بايد جداشم

پس دل من چي ؟چرا گذاشت و رفت
اي دل غافل اونم گذاشت و رفت 

بي کسي و غم اومد سراغم 
چاره ندارم بايد جداشم

 

 

دانلود فول آلبوم ایمان غلامی

 







برچسب ها دانلود آهنگ شنيدم از ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز همراه اول شنيدم از ایمان غلامی کد آوای انتظار همراه اول شنيدم از ایمان غلامی متن آهنگ شنيدم از ایمان غلامی دانلود آهنگ شنيدم از ایمان غلامی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل شنيدم از ایمان غلامی دانلود آهنگ شنيدم از ایمان غلامی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو