loading...

98music01

دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی رمیکس Remix,متن آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من احساسیم از شهریار ابراهیمی,دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی,کد آهنگ پیشو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 شنبه 20 مرداد 1397

دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی رمیکس Remix,متن آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من احساسیم از شهریار ابراهیمی,دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی,کد آهنگ پیشواز همراه اول من احساسیم از شهریار ابراهیمی,کد آوای انتظار همراه اول من احساسیم از شهریار ابراهیمی,دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی کیفیت 320,

 

دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی با لینک مستقیم

آهنگ غمگین و احساسی من احساسیم درک من مشکله

پیشنهاد میکنم دانلودش کنید

متن آهنگ من احساسیم

من احساسیـم درک من مشکله

عجینــم با هرچــی به جز حوصله

یــــه وقتـایی کــــه پرتـــو ناراحتـــم

نبایـد بـرنجــی کــــه کــم صحبتـــم

همیـــشه باهـام سرد بـودن همــه

یکـــــم خوبـــیــــم دارم امــا کـمــه

پر از عشق و احساس بـی منــتـم

باهـــــام خوب باشی باهـات راحتم

آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی

اگه پا به پام راه بیایـی بـی دریغ

صبـوری کنـی و پریشون نشــی

بتـونی بمـــونی قسم میــخورم

که از اعتمـادت پشیــمون نشـی

من احساسیم درک من مشکلــه

عجینـم با هرچی به جـز حوصلـــه

یه وقـــتـایی که پرتـــو نـاراحـتـــم

نبایـد بـرنجــی که کــــم صحبتـــم  

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman.net/124/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C.html







برچسب ها دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی رمیکس Remix متن آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل من احساسیم از شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول من احساسیم از شهریار ابراهیمی کد آوای انتظار همراه اول من احساسیم از شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ من احساسیم از شهریار ابراهیمی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو