loading...

98music01

آهنگ غرور متین دو حنجره چشمای من به در خیرستغرور من بهونستمی خوام بگم دوست دارماینجا فقط یه خونست....این خونه مال تویهبازم می یام به دیدنت برای اون عطر تنتاون روز خیلی زود می یادمنم میام پیش خودت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 148 سه شنبه 23 مرداد 1397

آهنگ غرور متین دو حنجره

 چشمای من به در خیرست
غرور من بهونست
می خوام بگم دوست دارم
اینجا فقط یه خونست....
این خونه مال تویه


بازم می یام به دیدنت برای اون عطر تنت
اون روز خیلی زود می یاد
منم میام پیش خودت
اون روز اگر دنیای من
ویران بشه فردای من
بازم می یام به دیدنت
حتی اگر که دیر بشه ...

تنظیم فردین سعادت با صدای متین دو حنجره...


چشمای من به در خیرست
غرور من بهونست
می خوام بگم دوست دارم
اینجا فقط یه خونست...
این خونه مال تویه
بازم می یام به دیدنت برای اون عطر تنت
اون روز خیلی زود می یاد
منم میام پیش خودت
اون روز اگر دنیای من
ویران بشه فردای من
بازم می یام به دیدنت
حتی اگر که دیر بشه ...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو