loading...

98music01

دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه کیفیت 320,دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  محسن یاحقی درد تازه,دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه,کد آهنگ پیشوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 سه شنبه 30 مرداد 1397

دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه کیفیت 320,دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  محسن یاحقی درد تازه,دانلود آهنگ  محسن یاحقی درد تازه,کد آهنگ پیشواز همراه اول  محسن یاحقی درد تازه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  محسن یاحقی درد تازه,متن آهنگ  محسن یاحقی درد تازه,

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%AD%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%85%D9%88/

می بینی خراب و داغونت شدم ، سوختم
خوشی تو رو به تنهایی خود فروختم
اگر ارزون تو رو دادم به یک دنیای که خود نیستم
چون که من زاده ی دردم و با درد و غم ، غریب نیستم
غریب نیستم ، غریب نیستم

گاهی وقت ها بی خبر میام کنار پنجرت
تا یک کم ببینمت ، آخ که دلم تنگه واست
خوشم از شادی تو ، وقتی می خندی با رقیب
تو دلم تازه می شه یک درد کهنه ی غریب
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصل غمه ، باز فصل سرد عاشقی

گاهی وقت ها بی خبر میام کنار پنجرت
تا یک کم ببینمت ، آخ که دلم تنگه واست
خوشم از شادی تو ، وقتی می خندی با رقیب
تو دلم تازه می شه یک درد کهنه ی غریب
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصله غمه ، باز فصل سرد عاشقی
همه درد ها رو کشیدم جز این درد عاشقی
سهم من از باغ عشق شد گل زرد عاشقی
آی دلم ببخش اگر یک درد تازه ای اومد
آخرین فصل غمه ، باز فصل سرد عاشقی







برچسب ها دانلود آهنگ محسن یاحقی درد تازه کیفیت 320 دانلود آهنگ محسن یاحقی درد تازه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول محسن یاحقی درد تازه دانلود آهنگ محسن یاحقی درد تازه کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یاحقی درد تازه کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یاحقی درد تازه متن آهنگ محسن یاحقی درد تازه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو