loading...

98music01

,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حرف دل,    دانلود اهنگ دوست دارم افشین اذری و نسیم,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم سرده دستام,    دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 چهارشنبه 07 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حرف دل
,    دانلود اهنگ دوست دارم افشین اذری و نسیم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم سرده دستام
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم به نام بهش بگین
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم.سپردمت به خدا
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون
,    دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من
,    دانلود اهنگ افشین اذری دوست دارم

 

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%81%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D8%A7/

 

متن آهنگ حرف دل از افشین آذری

می دونی به خاطر تو از همه کس گذشتم
واسه ی به تو رسیدن من از خودم گذشتم
شده این دلم یه خسته، آخه این دلم شکسته
دیگه طاقتم تمومه
می گم بمون همیشه، بازم می گی نمی شه
می گم خیلی دیوونه م، می گی آره می دونم
می گم بشین کنارم، می گی دوستت ندارم
تو رو قسم به عالم، منم طاقت ندارم
می دونی به خاطر تو از همه کس گذشتم
واسه ی به تو رسیدن من از خودم گذشتم
شده این دلم یه خسته، آخه این دلم شکسته
دیگه طاقتم تمومه

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم حرف دل دانلود اهنگ دوست دارم افشین اذری و نسیم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم سرده دستام دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم قسم دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم به نام بهش بگین دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم.سپردمت به خدا دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم پشیمون دانلود آهنگ افشین آذری و نسیم دیوونتم من دانلود اهنگ افشین اذری دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو