loading...

98music01

دو,صدا,2017,حسی,بهترین,مال,یه,دنیا,خوبه,کیفیت,هنوز,٢٥,انقدر,غروب,جمعمون,خودم,کلیپ,دلتنگی,۲۵,نفرش,نرو,یادته,پیشم,۲۵باند,بند,آهنگ,جدید,همیشه,باهمیم,با,ببارن,متن,ل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 127 سه شنبه 13 شهریور 1397

دو,صدا,2017,حسی,بهترین,مال,یه,دنیا,خوبه,کیفیت,هنوز,٢٥,انقدر,غروب,جمعمون,خودم,کلیپ,دلتنگی,۲۵,نفرش,نرو,یادته,پیشم,۲۵باند,بند,آهنگ,جدید,همیشه,باهمیم,با,ببارن,متن,لینک,دیوونگی,که,ابرا,از,۲۵بند,های,25,مسافر,شاد,دانلود,دارم,بارون,دانلوداهنگ,ویدیو,اینو,من,X,هرچی,همیم,جوره,فقط,دوست,قهرم,بگو,آلبوم,میری,شدي,تک,تمام,لعنتی,شدی,باند,1080,25band,320,اهنگ,باور,جمعه,تو,میدونم,غروبا,موزیک,بارید,خواستیم,مستقیم,بخند,درد,قدیمی,ویکی,اپارات,اون,

 

دوست دختر 25 باند  , 25 باند  ویکی پدیا,زندگی نامه 25 باند ,آخرین خبر 25 باند , 25 باند  کیست, 25 باند  ازدواج,عکس 25 باند ,سایت رسمی 25 باند ,دوست پسر 25 باند  ,بیوگرافی 25 باند ,25 باند , 25 باند  قبل عمل زیبایی, 25 باند  بدون آرایش, 25 باند  و همسرش,اینستاگرام Instagram 25 باند  ,کانال تلگرام 25 باند ,شماره تلفن 25 باند ,عکس همسر 25 باند , 25 باند  متولد,

 

 

۲۵ باند

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبری پرش به جستجو
۲۵بند
نام مستعار تأمین و ای_دل
ملیت ایرانی
سبک‌(ها) بلوز، پاپ، رپ
 
اعضای کنونی عادل (ای دل)
تهمینه (تامین)
وبگاه www.25-band.com

۲۵بند نام یک گروه موسیقی اهل ایران است. این گروه شامل یک زن و شوهر به نام‌های تهمینه (زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۶۰ در مشهد) و عادل (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۶۴ در مشهد) است.[۱][۲][۳][۴]

زندگی‌نامه

عادل و تهمینه زادهٔ شهر مشهد هستند و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را نیز در شهر مشهد گذرانده‌اند. این دو در لس آنجلس کالیفرنیا به‌سر می‌برند.[۱] عادل فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی و تهمینه فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار است.

این گروه کار خود را از ایران شروع کرد و در ابتدا با گروهی متشکل از سه نفر با نام‌های تهمینه، اِی-دل (عادل) و اف‌جم (فرجام) به‌صورت زیرزمینی شروع به کار کردند. آنان ابتدا آهنگ «طوس» را ارائه دادند که مورد تشویق یاس (خواننده) قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۸ فعالیت این گروه به پایان رسید و گروهی با نام ۲۵بند تشکیل شد که متشکل از عادل و تهمینه بود.

آلبوم‌ها

۲۵بند از سال ۱۳۹۰ چهار آلبوم منتشر کرده‌اند:

"پاتو ریکو" منتشرشده ۱۳۹۰ (۸ قطعه):

  1. از من نگذر
  2. برسه ماه
  3. بیا بیا
  4. چقدر تنهایی بده
  5. امشب میخوام
  6. پاتو ریکو
  7. وقت پرواز
  8. وقت پرواز (ریمیکس)

"حق با توست - ئی‌پی" منتشرشده ۱۳۹۳ (۹ قطعه):

  1. حق با توست
  2. گاهی وقتا
  3. یه باد خنک
  4. دارم یخ می‌زنم
  5. دارم یخ می‌زنم (ریمیکس)

"باور" منتشرشده ۱۳۹۴ (۸ قطعه):

  1. من شک ندارم
  2. درد دلتنگی
  3. باور
  4. مسافر
  5. دوستت دارم
  6. قرنطینه
  7. ترس
  8. تاریک تر

"۴" منتشرشده ۱۳۹۶ (۸ قطعه):

  1. مال من شدی
  2. فندک
  3. بارون
  4. تا صبح خونه نریم
  5. چقدر خوبه
  6. اینقدر بخند
  7. آینده تاریکه
  8. استخر

منابع

https://fa.wikipedia.org/wiki/۲۵_باند

 

X دانلود اهنگ 25 باند همیشه باهمیم X دانلود موزیک همیشه با همیم 25 باند X دانلود کلیپ همیشه با همیم 25 باند X دانلود موزیک ویدیو همیشه با همیم 25 باند X دانلود آهنگ 25 باند هرچی که خواستیم جوره X دانلود آهنگ جمعمون جمعه 25 باند X دانلود موزیک همیشه با همیم 25band X دانلود موزیک ویدیو 25 باند همیشه با همیم اپارات X دانلود موزیک ویدیو همیشه با همیم از 25band X دانلود موزیک ویدیو هرچی که خواستیم جوره X دانلود آهنگ همیشه با همیم 25 باند 320 X دانلوداهنگ خوبه هرچی که خواستیم جوره X دانلود آهنگ 25 باند با تو X دانلود آهنگ 25 باند با تو دارم یه حسی X دانلود اهنگ فقط با تو دنیا دو نفرش خوبه X دانلود اهنگ همیشه با تو از ۲۵ باند X دانلود آهنگ 25 باند با تو دارم اون حسی X دانلود آهنگ جدید 25 باند X دانلود اهنگ 25 باند انقدر بخند X دانلود موزیک ویدیو انقدر بخند از 25 باند X دانلود آهنگ جدید 25 باند دوست دارم X دانلود آهنگ 25 باند درد دلتنگی X دانلود آهنگ درد دلتنگی 25 باند 320 X دانلود موزیک ویدیو درد دلتنگی 25 باند X دانلود کلیپ درد دلتنگی 25 باند X دانلود اهنگ جدید 25 باند غروبا با خودم قهرم X دانلود آهنگ جدید 25 باند مسافر X دانلود اهنگ غروب لعنتی از 25 باند X دانلود آهنگ درد دلتنگی از 25 باند با کیفیت 320 X دانلود اهنگ غروبا با خودم قهرم از ۲۵باند X دانلود آهنگ 25 باند از پیشم میری X دانلود آهنگ از پیشم میری 25 باند با لینک مستقیم X دانلود موزیک ویدیو از پیشم میری 25 باند X از پیشم میری 25 باند ویکی صدا X دانلود آهنگ بگو هنوز یادته 25 باند X اهنگ از پیشم میری 25 باند اپارات X متن اهنگ از پیشم میری 25 باند X دانلود اهنگ از پیشم میری ۲۵بند X آهنگ های 25 باند X دانلود آهنگ 25 باند مال من شدی X متن اهنگ مال من شدی ۲۵ باند X موزیک ویدیو مال من شدی 25 باند X دانلود موزیک ویدیو مال من شدی از 25 باند X دانلود آهنگ مال من شدی از 25 بند X متن آهنگ مال من شدي ٢٥ باند X میدونم اینو که مال من شدی X دانلود آهنگ های شاد 25 باند X دانلود آهنگ 25 باند انقدر بخند X دانلود آهنگ انقدر بخند که ابرا ببارن X دانلود آهنگ جدید 25 باند با تو X متن آهنگ انقدر بخند X انقدر بخند 25 باند متن X دانلود موزیک ویدیو انقدر بخند از 25 باند با کیفیت 1080 X دانلود آهنگ 25 باند X دانلود آهنگ 25 باند باور با لینک مستقیم X دانلود بهترین آهنگ های 25 باند X دانلود آهنگ های قدیمی 25 باند X دانلود تمام آهنگ های 25 باند X ۲۵ باند X دانلود آهنگ 25 باند دیوونگی X دانلود آهنگ 25 باند نرو X دانلود آلبوم جدید 25 باند 2017 X ۲۵ باند نرو X دانلود آهنگ جدید 25 باند بارون X دانلود آهنگ از پیشم نرو 25 باند X دانلود آهنگ جدید 25 باند مال من شدی X دانلود آهنگ 25 باند بارون X دانلود آهنگ 25 باند بارون بارید X دانلود موزیک ویدیو بارون 25 باند X تک اهنگ های 25 باند X دانلود آهنگ جدید 25 باند دیوونگی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو