loading...

98music01

متن آهنگ 25 باند نرو دانلود آهنگ 25 باند نرو دانلود آهنگ جدید 25 باند نرو آهنگ نرو 25 باند ۲۵ باند نرو دانلود آهنگ از پیشم نرو 25 باند دانلود اهنگ نرو ۲۵ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 سه شنبه 13 شهریور 1397

نرو اینجوری حال تو خوب نمیشه

نرو پای عشقت میمونم همیشه

زندگی من خنده هاته هر دقیقه

کاش بدونی که عشق من چقدر عمقیه

غیر ممکنه عشق غیر تو رو نمیخوام

عشق و حس کن ار چشام

 

دلم گرفته از همه خاطره ها

چقدر بهت بگم که تو دوباره بیا

بزار غرور من با تو جون بگیره

اینجوری خراب حال هر دوی ما

نرو بذار عطرت توی خونه باشه

بذار رومون اسممون خونواده باشه

نرو بذار این طوفان بره

این اتیش تموم شه دوداش بره

گفتی قد میکیشم باهم

بال هم میشیم پر میکشیم تا ابر

گفتیم میفهمیم همو اگه میفهمی نرو

نگو هرچی بادا باد

یکی پیشته که خوبتو میخواد

پابه پات میاد کوتاه نمیاد

غیر جای قبلیش توی قلبت چیزی نمیخواد

تموم کن این بازی رو بیا

نذار بشه این رابطه جدا

این جوری خراب جال هر دوی ما

♫♫♫

آخرش نشد راه ما دوتا یکی شه

باورش نشد پای عشقشم هر دقیقه هست

حسرت نبودنش پرم

دیگه ساده دل نمیبرم

دلم گرفته از همه خاطره ها

چقدر بهت بگم که دوباره بیا

بزار غرور من با تو جون بگیره

اینجوری خراب حال هر دوی ما

musicberooz.info/tag/متن-آهنگ-25-باند-نرو/








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو