loading...

98music01

دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید کیفیت 320,دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 143 چهارشنبه 28 شهریور 1397

دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید کیفیت 320,دانلود آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,کد آهنگ پیشواز همراه اول  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,دانلود موزیک جدید,متن آهنگ  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,کد آوای انتظار همراه اول  شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید,

اون عزیز من میاد
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد

صدا صداشه . خودشه خودشه
این همون صدای گرم و آشناشه
شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید
مثل روزای گذشته که دلم با غم عشقبازی میکرد
دل دوباره بشه عشاق . مثل اون وقتا که طنازی میکرد
شایدم وقتی رسید . وقتی چشماش منو دید
باز دوباره بشه عاشق . با نگاهش بده دنیا رو به من
پس نگیریم دلو از هم . به من و اون اگه دنیا رو بدن
کی میاد ؟ کی میاد ؟

**** تکست آهنگ کی میاد از مهستی ****

اون عزیز من میاد
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد
صدا صداشه . خودشه خودشه
این همون صدای گرم و آشناشه
چجوری بهش بگم . دیگه خیلی دیر شده
صاف و ساده نیست دلم . یه بهونه گیر شده
چجوری بهش بگم دیگه گریه ام نمیاد
دل تو لاک خودشه . دیگه عشقو نمیخواد
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد

صدا صداشه . خودشه خودشه
این همون صدای گرم و آشناشه
شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید
مثل روزای گذشته که دلم با غم عشقبازی میکرد
دل دوباره بشه عشاق . مثل اون وقتا که طنازی میکرد
شایدم وقتی رسید . وقتی چشماش منو دید
باز دوباره بشه عاشق . با نگاهش بده دنیا رو به من
پس نگیریم دلو از هم . به من و اون اگه دنیا رو بدن
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد
کی میاد ؟ کی میاد ؟
اون عزیز من میاد
صدا صداشه . خودشه خودشه
این همون صدای گرم و آشناشه

 

http://farsmelody.com







برچسب ها دانلود آهنگ شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید کیفیت 320 دانلود آهنگ شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید کد آهنگ پیشواز همراه اول شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید دانلود موزیک جدید متن آهنگ شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید کد آوای انتظار همراه اول شایدم وقتی رسید . وقتی چشمام اونو دید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو