loading...

98music01

,    دانلود اهنگ تورو از دست دادم یه شب,    تورو از دست دادم یه شب منو دوریت دیوونه کرد,    تورو از دست دادم یه شب هوروش بند,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 چهارشنبه 28 شهریور 1397




,    دانلود اهنگ تورو از دست دادم یه شب
,    تورو از دست دادم یه شب منو دوریت دیوونه کرد
,    تورو از دست دادم یه شب هوروش بند
,    دانلود اهنگ تورو از دست دادم ی شب
,    اهنگ تورو از دست دادم یه شب هوروش بند
,    آهنگ تو رو از دست دادم یه شب
,    تورو از دست دادم ی شب منو دوریت دیوونه کرد
,    اهنگ تورو از دست دادم یک شب
,    یه اشتباه هوروش بند
,   

http://badaztomusic.com

متن تکست ترانه جدید هوروش باند به اسم یه اشتباه

ببین با ی اشتباه کشیدیم به ناکجا راه من دور بود قدم تو شوم بود هر کدوم رفتیم ی جا

تورو از دست دادم ی شب منو دوریت دیوونه کرد انگاری کم بود هر چی شدم مجنون ندیدن باز اون چشات

آخرش دنیای نامرد دست ما دو تا رو از همدیگه وا کرد مثه خوابی بودی انگار یکی اومد منو از خوابت بیدار کرد

آخرش دنیای نامرد دست ما دو تا رو از همدیگه وا کرد مثه خوابی بودی انگار یکی اومد منو از خوابت بیدار کرد

ازت عزیزم من دلم پره این عشقت امشب غصه میخوره ما هر چی خواستیم زندگی نذاشت

هی بد اومد فرصتی نداشت

 

دانلود آهنگ غمگین هوروش باند به نام یه اشتباه

ازت عزیزم من دلم پره این عشقت امشب غصه میخوره ما هر چی خواستیم زندگی نذاشت

هی بد اومد فرصتی نداشت

آخرش دنیای نامرد دست ما دو تا رو از همدیگه وا کرد مثه خوابی بودی انگار یکی اومد منو از خوابت بیدار کرد

آخرش دنیای نامرد دست ما دو تا رو از همدیگه وا کرد مثه خوابی بودی انگار یکی اومد منو از خوابت بیدار کرد

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ تورو از دست دادم یه شب تورو از دست دادم یه شب منو دوریت دیوونه کرد تورو از دست دادم یه شب هوروش بند دانلود اهنگ تورو از دست دادم ی شب اهنگ تورو از دست دادم یه شب هوروش بند آهنگ تو رو از دست دادم یه شب تورو از دست دادم ی شب منو دوریت دیوونه کرد اهنگ تورو از دست دادم یک شب یه اشتباه هوروش بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو