loading...

98music01

آهنگ ولکام پارتی جعفره (با آرش حسینی) جعفر (دلم میخواد امشبو فقط با تو بگذرونمنمیدونم که چم شد که بی تو نمیتونم و دیگه دیوونتم)(جعفر)من من من گَلدیم اِاِاِاِاِ......شنیدم اهنگمو تو LA…..کج

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 04 مهر 1397

آهنگ ولکام پارتی جعفره (با آرش حسینی) جعفر

 (دلم میخواد امشبو فقط با تو بگذرونم
نمیدونم که چم شد که بی تو نمیتونم و دیگه دیوونتم)

(جعفر)
من من من گَلدیم اِاِاِاِاِ......


شنیدم اهنگمو تو LA…..
کجا شهر ری.....
نه بابا تو LA تو چقد قامازی.....
مهمونی هاته بریم اب بازی.....
تو گل منی غربتی عینهو گل های غربتی.....
پس بیا بشیم جعفری چون تو از همه سر تری.....
من همینم بهترینم هرکی میخواد امضا میدم....
زوم میشه روم لنزا بی شک...
اصغر دیگه دیره گِدَک....
مهمونی توی lasvegase
دختره شبیه ظالماس اِ....
اینورو اونور پلاسه فقط تو کاره زِپاسه....


(دلم میخواد امشبو فقط با تو بگذرونم
نمیدونم که چم شد که بی تو نمیتونم و دیگه دیوونتم)

اینجا وِلکام پارتیه جعفره اصغره جعفره....
اینقد مارو میکنن که مسخره....
اینجا وِلکام پارتیه جعفره...
میگن امشب جعفر تک پره...
میگی تو هم بیا وسط عسلم..
باشه منم میام نده قسمم...
من که اصلا بلد نیستم برقصم...
یعنی نمیتونم بشینم یه لحظه ام...
اینجا همه دماغا عملیه...
جعفر پسر خاله مملیه...
همه کله پایین کله بالا...
میره چپ و راست دستا حالا...
کسی غریبی نمیکنه با ماها...
ولش نکن خب دستا بالاا...
تا مهمونی تموم نشده...
تا وقتمون حروم نشده...
فک کنم دیگه کافیه...
داره کم میاد قافیه....







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو