loading...

98music01

X دانلود آهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری X متن حس میکنم دیگه دوسم نداری X اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری X دانلود اهنگ دوسم نداری X دانلود آهنگ حس میکنم از جهان ویکی صدا X دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1109 دوشنبه 17 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری X متن حس میکنم دیگه دوسم نداری X اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری X دانلود اهنگ دوسم نداری X دانلود آهنگ حس میکنم از جهان ویکی صدا X دانلود اهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری رضا تصویری X دانلود موزیک ویدیو حس میکنم جهان X حس میکنم دیگه دوسم نداره X دانلود آهنگ میدونم دوسم نداری از سامان

حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل ِ سر سبدِ تو بودم
حس میکنم توو این روزا نمیخوای
یه لحظه هم حتی منو ببینی
کاش میدونستم عشق ِ دیروز ِ من
فردا که شد تو با کی همنشینی
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
حس میکنم حضور ِ من کنارت
باعث ِ دلخستگی تو باشه

دانلود آهنگ حس میکنم از جهان
شاید سفر رفتن ِ من یه فصل ِ تازه ای از زندگی ِ تو باشه
حس میکنم باید ازینجا برم
جایی که هیشکی راهشو بلد نیست
باید برم که قدرمو بدونی
یه مدتی تنها بمونی بد نیست
حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل ِ سر سبدِ تو بودم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم
دوسم نداری میدونم دوسم نداری
اما توو چشمات میخونم که بیقراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدونِ تو من دیوونه میشم

http://samfonibox.ir/

http://samfonibox.ir/wp-content/uploads/2017/09/Jahan-Hes-Mikonam.mp3







برچسب ها دانلود آهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری متن حس میکنم دیگه دوسم نداری اهنگ حس میکنم دیگ دوسم نداری دانلود اهنگ دوسم نداری دانلود آهنگ حس میکنم از جهان ویکی صدا دانلود اهنگ حس میکنم دیگه دوسم نداری رضا تصویری دانلود موزیک ویدیو حس میکنم جهان حس میکنم دیگه دوسم نداره دانلود آهنگ میدونم دوسم نداری از سامان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو