loading...

98music01

  : Shaniko male khode man bash , male khode man bash , دانلود آهنگ مال خوده من باش شانیکو , دانلود آهنگ مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش , مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 یکشنبه 29 مهر 1397

 

: Shaniko male khode man bash , male khode man bash , دانلود آهنگ مال خوده من باش شانیکو , دانلود آهنگ مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش , مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش , دانلود اهنگ شانیکو مال خود من باش , مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش , اهنگ مال خود من باش دلتو بسپار به دلم , دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش , دانلود اهنگ مال خود من باش , مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم , دانلود آهنگ من دیوونه از شانیکو , اهنگ مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم , متن آهنگ شانیکو منه دیوونه , دانلود آهنگ های شانیکو , دانلود آهنگ جدید شانیکو منه دیوونه , دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش ,

http:

دانلود آهنگ مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم  قلبمو میدم جاش شانیکو

Shaniko – male khode man bash

http://s8.picofile.com/file/8336355476/Shaniko_%E2%80%93_male_khode_man_bash.jpg

 

 

 

مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم
قلبمو میدم جاش
بدجوری میخوامت
غیر من هر کی گفت دوست دارم گوش نده به حرفاش
مال خوده من باش
زندگیمی آخه بگو میخوای سر به سر این دل بزاری تا کی
نمیدونی عشقم واسه تو هر ثانیه میره دل دیوونم هی دل دیوونم هی
دیوونه من چشام ازت سیر نمیشن تو هم دلت گیره پیشم
اره میزونم
بارونه با تو دلم آرومه
بیا ببین عشق تو کرده منو دیوونم

 

 

 

دانلود

 

 

//hiphopir.rozblog.com/post/1804







برچسب ها : Shaniko male khode man bash male khode man bash دانلود آهنگ مال خوده من باش شانیکو دانلود آهنگ مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش مال خوده من باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش دانلود اهنگ شانیکو مال خود من باش مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش اهنگ مال خود من باش دلتو بسپار به دلم دانلود آهنگ مال خودم باش دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش دانلود اهنگ مال خود من باش مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم دانلود آهنگ من دیوونه از شانیکو اهنگ مال خودمن باش دلتو بسپار به دلم متن آهنگ شانیکو منه دیوونه دانلود آهنگ های شانیکو دانلود آهنگ جدید شانیکو منه دیوونه دلتو بسپار به دلم قلبمو میدم جاش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو