loading...

98music01

متن آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی Lyrics Music Pouya Bayati Gooshet Ba Mane   ترانه و شعر آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی حسی که به تو دارمو واسه من شده یه نشونه از عشقی که هُلم میده منو سمتُ تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی
Lyrics Music Pouya Bayati Gooshet Ba Mane

متن آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی

 

ترانه و شعر آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی

حسی که به تو دارمو واسه من شده یه نشونه از عشقی که هُلم میده منو سمتُ تو بکشونه
چشمای منه عاشقو با یه خاطره رو به رو کن تسلیمه تو شدم بیا از همین لحظه شروع کن

حسی که به تو دارمو واسه من شده یه نشونه از عشقی که هُلم میده منو سمتُ تو بکشونه
چشمای منه عاشقو با یه خاطره رو به رو کن تسلیمه تو شدم بیا از همین لحظه شروع کن

دستامو بگیر چشماتو ببند آهنگه عاشقونه ای که دوسش داری بذار
آره با توام گوش ات با منه حرفایِ دله تنگمو بذار بشنوی یه بار
حالا همه چی تکمیله فقط بارونو با خبر کنو بگو امشبو ببار

دستامو بگیر چشماتو ببند آهنگه عاشقونه ای که دوسش داری بذار
آره با توام گوش ات با منه حرفایِ دله تنگمو بذار بشنوی یه بار
حالا همه چی تکمیله فقط بارونو با خبر کنو بگو امشبو ببار آره ببار

تکست آهنگ گوشت با منه پویا بیاتی

حسی که به تو دارمو واسه من شده یه نشونه از عشقی که هُلم میده منو سمتُ تو بکشونه
چشمای منه عاشقو با یه خاطره رو به رو کن تسلیمه تو شدم بیا از همین لحظه شروع کن

حسی که به تو دارمو واسه من شده یه نشونه از عشقی که هُلم میده منو سمتُ تو بکشونه
چشمای منه عاشقو با یه خاطره رو به رو کن تسلیمه تو شدم بیا از همین لحظه شروع کن

دستامو بگیر چشماتو ببند آهنگه عاشقونه ای که دوسش داری بذار
آره با توام گوش ات با منه حرفایِ دله تنگمو بذار بشنوی یه بار
حالا همه چی تکمیله فقط بارونو با خبر کنو بگو امشبو ببار

دستامو بگیر چشماتو ببند آهنگه عاشقونه ای که دوسش داری بذار
آره با توام گوش ات با منه حرفایِ دله تنگمو بذار بشنوی یه بار
حالا همه چی تکمیله فقط بارونو با خبر کنو بگو امشبو ببار آره ببار

**

http://www.faratext.com/6424/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%86%d9%87-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو