loading...

98music01

گریه کن چشمای من این دمه اخر همه حرفاتو بگواینقده تو خودت نسوز دله من همه دردا تو بگولحظه ی جدایی اشکامو نگه داشتمتو میدونی جز تو من کسی نداشتمتو میدونی جز تو من کسی نداشتمرفتی و تنها من توی کوچه گریه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 سه شنبه 28 اسفند 1397

گریه کن چشمای من این دمه اخر همه حرفاتو بگو

اینقده تو خودت نسوز دله من همه دردا تو بگو

لحظه ی جدایی اشکامو نگه داشتم

تو میدونی جز تو من کسی نداشتم

تو میدونی جز تو من کسی نداشتم




رفتی و تنها من توی کوچه گریه کردم


نه نتونستم بغض مو پنهون نکردم

خنده ی تلخم با نگاه آخرت پر حرفه نگفته بود

وقتی که چشمات غزل خداحافظی روخونده بود

کاش از اول تو به من حرفایه آخرو میگفتی

تا که ازنفس نیوفتم توی لحظه که میرفتی


لحظه ی جدایی اشکامو نگه داشتم

تو میدونی جز تو من کسی نداشتم



تو میدونی جز تو من کسی نداشتم

تو میدونی جز تو من کسی نداشتم

رفتی و تنها من توی کوچه گریه کردم

نه نتونستم بغض مو پنهون نکردم

لحظه ی جدایی اشکامو نگه داشتم

تو میدونی جز تو من کسی نداشتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو