loading...

98music01

,    متن اهنگ حبیب به نام دنیا,    دانلود اهنگ دلم از دنیا گرفته حبیب,    حبیب دلم از دنیا گرفته ریمیکس,    دانلود آهنگ دنیا از حبیب با کیفی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 112 یکشنبه 13 آبان 1397




,    متن اهنگ حبیب به نام دنیا
,    دانلود اهنگ دلم از دنیا گرفته حبیب
,    حبیب دلم از دنیا گرفته ریمیکس
,    دانلود آهنگ دنیا از حبیب با کیفیت 320
,    آهنگ میشنوی صدای قلبم حبیب
,    اهنگ حبیب دلم از دنیا گرفته ریمیکس
,    اهنگ حبیب دنیا
,    حبیب دنیا ریمیکس
,    دانلود اهنگ حبیب میشنوی صدای قلبم واسه تو میزنه هر بار

,   

http://www.persiantext.ir/5735/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%AD%D8%A8%DB%8C%D8%A8.html

ترانه و شعر آهنگ دنیا حبیب
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
نگو که باور نداری عاشقم عاشقه خسته
نگو که تنهام میذاری با یه دنیای غمو غصه
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
میشنوی صدایه قلبم واسه تو میزنه هر بار
میشنوی هر نفسم رو واسه تو زنده ام انگار
همه ی زندگیه من با تو شد خلاصه ای یار
نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار
تکست آهنگ دنیا حبیب
دلم از دنیا گرفته شب من مهتاب نداره
روز من بی تو عزیزم حتی خورشیدم نداره
میشنوی صدایه قلبم واسه تو میزنه هر بار
میشنوی هر نفسم رو واسه تو زنده ام انگار
همه ی زندگیه من با تو شد خلاصه ای یار
نگو که باور نداری بی تو من میمیرم ای یار

**







برچسب ها متن اهنگ حبیب به نام دنیا دانلود اهنگ دلم از دنیا گرفته حبیب حبیب دلم از دنیا گرفته ریمیکس دانلود آهنگ دنیا از حبیب با کیفیت 320 آهنگ میشنوی صدای قلبم حبیب اهنگ حبیب دلم از دنیا گرفته ریمیکس اهنگ حبیب دنیا حبیب دنیا ریمیکس دانلود اهنگ حبیب میشنوی صدای قلبم واسه تو میزنه هر بار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو