loading...

98music01

  دانلود ریمیکس چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,Download New Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 94 پنجشنبه 13 تیر 1398

 

دانلود ریمیکس چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,Download New Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ های نایاب,دانلود موزیک,دانلود موزیک چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود بهترین اهنگ ,

دانلود موزیکچقدر آتش به قلب منزدی از مصطفی ابراهیمی

چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود

آتیش به این خرمن زدی این رسم دل بردن نبود

ای وای رقیبم اومدی این کمتر از مردن نبود

این کمتر از مردن نبود این رسم دل بردن نبود آی

آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی

داری تگر به این دل میزنی انصاف نداری ای خدا

چو این دل تو آهنی انصاف نداری ای خدا

الهی دنیای منی که بر نمیگرده خدا

دانلود آهنگ لعنت به این دلدادگی مصطفی ابراهیمی

که بر نمیگرده خدا انصاف نداری ای خدا جان

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا ، که دنیای تو دخترونست

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا ، که دنیای تو دخترونست

دل بی صاحبم عاشق نشو لعنت به این دلدادگی

هی همدم هق هق نشو لعنت به این دلدادگی

با قلب این عاشق بدی لعنت به تو ای زندگی

لعنت به این دلدادگی لعنت به این دلدادگی

منو درگیر تنهایی نکن آتیش میگیره این دلم

درگیر رسوایی نکن آتیش میگیره این دلم

میسازم از کار دلم آروم میگیری کی دلم ؟

آروم میگیری کی دلم آتیش میگیره این دلم

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا ، که دنیای تو دخترونست

تا بسوزه دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره به کامش اینم کار زمونست

همینه که میگن آقا وفا نداره دنیا ، که دنیای تو دخترونست

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود ریمیکس چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی Download New Music دانلود آهنگ متن آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک دانلود موزیک چقدر آتش به قلب من زدی از مصطفی ابراهیمی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب دانلود بهترین اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو