loading...

98music01

,    متن اهنگ خداحافظ محمد یاوری,    دانلود اهنگ خداحافظ دارم میرم,    محمد یاوری وقت رفتن,    دانلود آهنگ خداحافظ دارم میرم سعید موسی زاده,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 193 یکشنبه 13 آبان 1397


,    متن اهنگ خداحافظ محمد یاوری
,    دانلود اهنگ خداحافظ دارم میرم
,    محمد یاوری وقت رفتن
,    دانلود آهنگ خداحافظ دارم میرم سعید موسی زاده
,    دانلود اهنگهای قدیمی محمد یاوری 88
,    اهنگ قدیمی محمد یاوری
,    دانلود آهنگ محمد یاوری و امیر قیامت
,    دانلود آلبوم قسم محمد یاوری
,    دانلود آهنگ محمد یاوری خیلی پستی

,   


http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%DB%8C%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8/

متن آهنگ خداحافظ از محمد یاوری

خداحافظ دل و جونم دیگه با تو نمیمونم

نمیخواد دل بسوزونی برای قلب داغونم

خداحافظ همه هستی خداحافظ شب مستی

نمیدونم الان دستاتو به دستای کی بستی

خداحافظ دارم میرم دیگه داره تموم میشه

همون روزا که میگفتی به پای من حروم میشه

میرم اما میدونی خیلی دلم تنگ چشات میشه

عزیزم خوش به حال اون که داره این روزا فدات میشه

کسی چیزی نمیدونه که بی تو این دلم خونه

جدایی واسه من سخت و برای تو چه آسونه

خداحافظ دارم میرم با اینکه بی تو میمیرم

دیگه دست تورو حتی توی خوابم نمیگیرم

خداحافظ دارم میرم دیگه داره تموم میشه

همون روزا که میگفتی به پای من حروم میشه

میرم اما میدونی خیلی دلم تنگ چشات میشه

عزیزم خوش به حال اون که داره این روزا فدات میشه

منبع : رسانـــه آبــــــــــــان موزیــــــــــــــــــک







برچسب ها متن اهنگ خداحافظ محمد یاوری دانلود اهنگ خداحافظ دارم میرم محمد یاوری وقت رفتن دانلود آهنگ خداحافظ دارم میرم سعید موسی زاده دانلود اهنگهای قدیمی محمد یاوری 88 اهنگ قدیمی محمد یاوری دانلود آهنگ محمد یاوری و امیر قیامت دانلود آلبوم قسم محمد یاوری دانلود آهنگ محمد یاوری خیلی پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو