loading...

98music01

دانلود رایگان اهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,دانلود آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  خاص پارس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 دوشنبه 14 آبان 1397

دانلود رایگان اهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,دانلود آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,کد آوای انتظار همراه اول  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,متن آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,دانلود آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک کیفیت 320,اکورد آهنگ  خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک,

متن آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک
Lyrics Music Parsa Chilick Ft Foad Chilick Khas

متن آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک

 

ترانه و شعر آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک

چرا اینقدر حاله من بده دلتو به رفتنت نده نفسام میره رو ثانیه بویِ عطرت این حوالیه
فکر تو گم کرده فکر من با من از رفتنت حرف نزن با توام ای خان واقعی با من حرف از عاشقی بزن

بارون میزنه آروم رو شونه هامون آره دوتامون خوابم یا که بیدارم من نمیدونم چی شده حالم

دل به دله منه ساده بده نرو دل نکنو ببین عشقه منو
دردامو از تو چشام تو بخون برام حرف بزنو هی برام حرف بزنو

تکست آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک

داری میری نمیفهمم نمیدونم نمیذارم بگو بی من کجا میری
بگو دردت چیه بگو آخه عزیزه من , بی من کجا میری
نمیخوامو نمیتونم نمیدونم بگو بی من کجا میری , بی من کجا میری

بارون میزنه آروم رو شونه هامون آره دوتامون خوابم یا که بیدارم من نمیدونم چی شده حالم

دل به دله منه ساده بده نرو دل نکنو ببین عشقه منو
دردامو از تو چشام تو بخون برام حرف بزنو هی برام حرف بزنو

**

http://www.faratext.com/7542/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D8%A7%D8%B5-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%A9-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%A7%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D9%84%DB%8C%DA%A9.html







برچسب ها دانلود رایگان اهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک کد آهنگ پیشواز همراه اول خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک دانلود آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک ریمیکس Remix دانلود آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک کد آوای انتظار همراه اول خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک متن آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک دانلود آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک کیفیت 320 اکورد آهنگ خاص پارسا چیلیک و فواد چیلیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو