loading...

98music01

کد موزیک  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود ترانه  هر جا که میرم از امیر فرجام,شعر آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 یکشنبه 11 آذر 1397

کد موزیک  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ,پخش آنلاین آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود ترانه  هر جا که میرم از امیر فرجام,شعر آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ مجاز,کد آهنگ پیشواز رایتل  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ زیبای  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ جدید  هر جا که میرم از امیر فرجام,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک,تکست آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام , متن ترانه  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود تک آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام با کیفیت 320,کد آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم  هر جا که میرم از امیر فرجام ,متن آهنگ  هر جا که میرم از امیر فرجام ,

 

متن آهنگ هرجا که میرم امیر فرجام

——————————————–

دیوونتم قلبن عاشق نبودی اصلاً
با تو همینه فرقم
دلتنگتم بازم، بهت بودش حواسم
بی تو به عشق میبازم
یهویی شدی کفری روم، جدایی زدی قفلی
فقط بُریدی دوختی

من موندم و خیالت برام مهمه حالت
بودم ای کاش کنارت
هرجا که میرم حرفتو میزنم
من همه روزم با یادت میگذرن
باور کن نشد که از تو بگذرم
دیوونت بودم از همون اولم
من هنوز بهت وابستگی دارم
واسه این از تو دست برنمیدارم
ثانیه بی تو سخت میگذره واقعاً
من مثل همه از دوری بیزارم

♫♫♫♫
واسه تو خوب شد و واسه من بد
تو حواست چرا از من شدش پرت
نمیشه با نبودن تو سر کرد
لعنتی کجایی دوباره برگرد
این دیوونه پیش تو دائم میخندید
عاشق تو بودم من بدون تردید
کار داد دستم خواستن زیادیت

بدجوری حس میشه پیشم جای خالیت
هرجا که میرم حرفتو میزنم
من همه روزم با یادت میگذرن
باور کن نشد که از تو بگذرم
دیوونت بودم از همون اولم
من هنوز بهت وابستگی دارم
واسه این از تو دست برنمیدارم
ثانیه بی تو سخت میگذره واقعاً
من مثل همه از دوری بیزارم

ترانه آهنگ هرجا که میرم امیر فرجام

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

https://www.tak3da.com







برچسب ها کد موزیک هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ پخش آنلاین آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود ترانه هر جا که میرم از امیر فرجام شعر آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ مجاز کد آهنگ پیشواز رایتل هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود آهنگ زیبای هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ جدید هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ گلچین دانلود موزیک تکست آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام متن ترانه هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود تک آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی کد آهنگ پیشواز همراه اول هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر جا که میرم از امیر فرجام دانلود آهنگ هر جا که میرم از امیر فرجام با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو