loading...

98music01

آهنگ گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزادگاهی وقتا دل من پر میرنهمیره ایران خونمون سر میزنهبر میگرده دوباره در میزنهمیگه اون شهر شما خوب جایی بودخوب جاییهخونتون هنوز پر از زیبایی بود پر از زیباییهدو سه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 102 دوشنبه 01 بهمن 1397

آهنگ گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد

گاهی وقتا دل من پر میرنهمیره ایران خونمون سر میزنه
بر میگرده دوباره در میزنه
میگه اون شهر شما خوب جایی بودخوب جاییه
خونتون هنوز پر از زیبایی بود پر از زیباییه
دو سه تا گل توی باغچه است هنوزم
عکس تو بر سر طاقچه است هنوزم


میگه مادر دو تا چشماش به دره
که عزیزش هنوزم در سفره


شبا وقتی به چشاش خواب نمیره
حافظ و ور میداره فال میگیره
؛ یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
گاهی وقتا که هوایی میشه دلفکر فردای رهایی میشه دل
در پی عقده گشایی میشه دل 
گریه رو سر میده حق حق میکنهاگه گریه نباشه دق میکنه
وقتی که چشمامو پر آب میکنهلالایی میگه منو خواب میکنه
توی خواب مادره چشماش به دره که عزیزش هنوزم در سفره
شبا وقتی ب چشاش خواب نمیره دوباره با حافظش فال میگیره
این دل غم دیده حالش به شود دل بد مدار وین سر شوریده باز آید به کنعان غم مخور







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد دانلود آهنگ بیکلام گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد دانلود آهنگ جدید گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد متن آهنگ گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ گاهی وقتا دل من پر میزنه احمد آزاد با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو