loading...

98music01

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم کیفیت 320,اکورد آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,متن آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی ناراحتم,دانلود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 یکشنبه 27 آبان 1397

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم کیفیت 320,اکورد آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,متن آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی ناراحتم,دانلود رایگان اهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم,کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی ناراحتم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی ناراحتم,دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم ریمیکس Remix,

آخه مگه من چی میخوام ازش
فکر کنه به من یکم فکر کنه به من یکم
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم
امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده
متن آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم چند روزه بیخودی سرده باهام
خیلی بی انصافی کرده باهام میدونه عاشقشم
چند روزه که به روش نمیاره
میخوام ببینمش نمیذاره میدونه دلتنگشم
بهونه پشت بهونه همش
آخه مگه من چی میخوام ازش
فکر کنه به من یکم فکر کنه به من یکم
ناراحتم آخه قهر نبودیم حتی یه ساعتم
امکان نداشت بی خبر بذارتم
اون بی تقصیره من بد عادتم
حالم بده

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم کیفیت 320 اکورد آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم متن آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا شعبانخانی ناراحتم دانلود رایگان اهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم کد آوای انتظار همراه اول سینا شعبانخانی ناراحتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا شعبانخانی ناراحتم دانلود آهنگ سینا شعبانخانی ناراحتم ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو