loading...

98music01

  تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا من یخ میکنم سرما که سهله، تب میکنن گلای باغچه بی تو حتی یه ذره ام حتی از من نمیمونه میگردم هی دور تا کی، هر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 یکشنبه 11 آذر 1397

 

تو که میدونی دور شی میمیرم
من نفس هی از تو میگیرم
نرو نذار قفس بشه دنیام
ترکم نکنیا
من یخ میکنم سرما که سهله، تب میکنن گلای باغچه
بی تو حتی یه ذره ام حتی از من نمیمونه
میگردم هی دور تا کی، هر روزمم سرگیجه باشه
پیشم بمون تا که کنارت آخر ازم این زنجیره وا شه
عزیزم عشقت شده تموم زندگی من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگی من

 

هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

♫♫♫♫
چفتته دل من حیفه که بره نه دل بده به دلم
خوابم یا بیدارن چشمای بیمارم واسه تو میبارم
با گریه نمیشه که کم شه این فاصله ها
جا داره واسه دلم قلب تو آره بیا
عزیزم عشقت شده تموم زندگی من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگی من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

https://www.tak3da.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو