loading...

98music01

,    دانلود اهنگ سنتی چرا رفتی من بی قرارم,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا,    دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 44 یکشنبه 05 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ سنتی چرا رفتی من بی قرارم
,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا
,    دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین
,    دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان
,    شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم
,    متن شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم
,    دانلود چرا رفتی چرا من بیقرارم متن
,    دانلود آهنگ چرا رفتی امیر حسین
,    اهنگ غمگین چرا رفتی

چرا رفتی چرا من بیـــــقـــرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

ندیدی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیـــبـــاست

خیالت گرچه عمری یار من بود

امیدت گرچه در پنـــدار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغــرم ده

 

دانلود آهنگ با کیفیت

 

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود اهنگ سنتی چرا رفتی من بی قرارم دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم متن شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم دانلود چرا رفتی چرا من بیقرارم متن دانلود آهنگ چرا رفتی امیر حسین اهنگ غمگین چرا رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو