loading...

98music01

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم سادگی ها تو دوست دارم خستگی ها تو دوست دارم چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 81 سه شنبه 13 آذر 1397

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

 

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب … اگه بد با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی با تو برام چیدنیه مادر

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

https://mokhtalefmusic.com








برچسب ها متن آهنگ مادر برات لالایی بخونم کد آهنگ پیشواز همراه اول مادر برات لالایی بخونم دانلود آهنگ جدید مادر برات لالایی بخونم متن آهنگ دانلود آهنگ مادر برات لالایی بخونم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مادر برات لالایی بخونم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو