loading...

98music01

,    دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی,    دانلود تمام آهنگ های شاهین kh,    شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم,    دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 438 شنبه 24 آذر 1397



,    دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی
,    دانلود تمام آهنگ های شاهین kh
,    شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم
,    دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ
,    شاهین خسرو آبادی قلب خاطرات
,    دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه توروببوسمت
,    دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه تورو ببوسمت

ديگه نميتونم تورو ببينمت

يه بار ديگه تو رو ببوسمت

ديگه نميتونم آروم بگيرم

آخه بي تو وای من ميميرم

آره عشقم بی تو ميميرم ..

آهنگ دیگه نمیتونم از شاهین خسرو آبادی

آخه چقدر ميگفتم دوست دارم

ولي باورت نشد عشق من

حالا چيكار كنم با اين همه غم دارم

ميميرم بي تو عشق من

آره عشقم بی تو ميميرم

دکلمه

آره برس بداد من كه بي تو دارم ديوونه ميشم آخه من دوست دارم

 نمي تونم از تو بگذرم بگو چيكار كنم با اين غم ..

آهنگ دیگه نمیتونم از شاهین خسرو آبادی

چه طور دلت اومد اشكمو در بياری

چطور دلت اومد كه تنهام بذاری

 چرا می گفتي آخه دوسم داری

تو كه می خواستي منو جا بذاری

بري ميونه غمهام بذاري وای

آخه چقدر میگفتم دوست دارم

ولی باورت نشد عشق من

حالا چیکار کنم با این همه غم

دارم میمیرم بی تو عشق من

آره عشقم بی تو میمیرم

 

دانلود آهنگ با کیفیت

 

http://nakaman.net/







برچسب ها دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی دانلود تمام آهنگ های شاهین kh شاهین خسرو آبادی دیگه نمیتونم دانلود فول آلبوم شاهین کی اچ شاهین خسرو آبادی قلب خاطرات دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه توروببوسمت دانلود اهنگ دیگه نمیتونم توروببینمت یه باردیگه تورو ببوسمت دانلود آهنگ شاهین خسرو آبادی بنام دیگه نمیتونم دانلود اهنگ دیگه نمیتونم از شاهین کی اچ دانلود اهنگ شاهین خسرو ابادی اهنگ دیگه نمیتونم تورو ببینمت دیگه نمیتونم ببوسمت کد پیشواز دیگه نمیتونم تورو ببینمت دیگ نمیتونم تورو ببینمت دیگ نمیتونم تورو ببوسمت دانلود اهنگ شاهین کی اچ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو