loading...

98music01

متن آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,کلیپ  دنیارو ول کن پویا سالکی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن ترانه  دنیارو ول کن پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دنیارو و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 دوشنبه 10 دی 1397

متن آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,کلیپ  دنیارو ول کن پویا سالکی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,متن ترانه  دنیارو ول کن پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  دنیارو ول کن پویا سالکی,آکورد آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,دانلود اهنگ,nice music mp3,ریمیکس  دنیارو ول کن پویا سالکی,دانلود آهنگ جدید از  دنیارو ول کن پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  دنیارو ول کن پویا سالکی,تکست آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,کد آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,تک آهنگ  دنیارو ول کن پویا سالکی,تکست موزیک  دنیارو ول کن پویا سالکی,دانلود mp3  دنیارو ول کن پویا سالکی,Download New Music,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,موزیک ویدیو  دنیارو ول کن پویا سالکی,

 

متن آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی
Lyrics Music Pouya Saleki Donyaro Vel Kon

متن آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی

 

ترانه و شعر آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی

رابطه ی منو تو از اون عشقای معمولی نیست چهار چشمی مواظبتم با دو تا چشم خیس
شدی لیلی برام منم خود مجنونم دیوونه بمون با من به خدا خیلی دیوونم قلبتو میلرزونم
من همه جا جار میزنم عشقتو پنهون نکن بیا زیر بارونو دیگه چشمامو بارون نکن

تو بخون واسه من خیلی طرفدارتم به تو میگم عشقه منی
تا تو بگی بهم عشقم بهم بگی دائم عشقم
بالا بالاتر با تو رو ابرام دنیا رو ول کن وقتی من اینجام
از چشمام خوندی چیه تو رویام با من راحت باش من اینو میخوام

تکست آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی

منو تو که همنفسه بوسه ی بارون شدیم ببین اگه عاشقی هم بوده دوتامون شدیم
دیگه دست دست نکن دلمو پس نده تو بگیر نبضمو ببین همه حالم بده تب به تنم اومده

جلو همه وقتی میگم عشقمی میگی بله یه قدم دیگه بیا چیش واسه تو مشکله
بده من دستتو سر به سر من نذار
وای که عجب حسی داره عشقای دنباله دار این دفعه رو کم نیار

بالا بالاتر با تو رو ابرام دنیا رو ول کن وقتی من اینجام
از چشمام خوندی چیه تو رویام با من راحت باش من اینو میخوام

بالا بالاتر با تو رو ابرام دنیا رو ول کن وقتی من اینجام
از چشمام خوندی چیه تو رویام با من راحت باش من اینو میخوام

**

http://www.faratext.com/1210/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d9%88%d9%84-%da%a9%d9%86-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84%da%a9%db%8c.html







برچسب ها متن آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی کلیپ دنیارو ول کن پویا سالکی دانلود اهنگ درخواستی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید متن ترانه دنیارو ول کن پویا سالکی کد آهنگ پیشواز همراه اول دنیارو ول کن پویا سالکی آکورد آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی دانلود اهنگ nice music mp3 ریمیکس دنیارو ول کن پویا سالکی دانلود آهنگ جدید از دنیارو ول کن پویا سالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دنیارو ول کن پویا سالکی تکست آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی کد آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی تک آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی تکست موزیک دنیارو ول کن پویا سالکی دانلود mp3 دنیارو ول کن پویا سالکی Download New Music دانلود آهنگ با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو