loading...

98music01

آهنگ خاطره امیر مولاییحالا که با تو بودن مثل خوابهجای ماه تو شبا غصه می تابهمی خواستم دستاتو کشیدی و رفتینمی دونم دلت گرفته بود از چیواسه با تو بودن خیلی دیرهحواست این روزا یه جایی گیرهدل تو می تونست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 چهارشنبه 22 اسفند 1397


آهنگ خاطره امیر مولایی

حالا که با تو بودن مثل خوابه
جای ماه تو شبا غصه می تابه
می خواستم دستاتو کشیدی و رفتی
نمی دونم دلت گرفته بود از چی
واسه با تو بودن خیلی دیره
حواست این روزا یه جایی گیره
دل تو می تونست پیش من باشه
ولی خودش نخواست رفته تنها شه
لحظه لحظه هات رفته از یادم
حتی نذاشتی من بگم دوست دارم
می دونم که پشیمون میشی آخر
تو که عشق منو نکردی باور
لحظه لحظه هات رفته از یادم


حتی نذاشتی من بگم دوست دارم
می دونم که پشیمون میشی آخر
تو که عشق منو نکردی باور
حالا که بازم بیقرارم
حس می کنم می خوای باشی کنارم
حالا که گاهی اشتباهی
به تو میگم هنوزم همه دنیامی
حالا که غمهام مثل آواره
اگه بین من و تو حالا دیواره
تو خودت یاد خاطراتت
منو یه لحظه هم تنها نمی ذاره
منو یه لحظه هم تنها نمی ذاره

لحظه لحظه هات رفته از یادم
حتی نذاشتی من بگم دوست دارم
می دونم که پشیمون میشی آخر
تو که عشق منو نکردی باور
لحظه لحظه هات رفته از یادم
حتی نذاشتی من بگم دوست دارم
می دونم که پشیمون میشی آخر
تو که عشق منو نکردی باور







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو