loading...

98music01

متن ترانه  جا زده پویا سالکی,دانلود mp3  جا زده پویا سالکی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تکست موزیک  جا زده پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  جا زده پویا سالکی,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 دوشنبه 10 دی 1397

متن ترانه  جا زده پویا سالکی,دانلود mp3  جا زده پویا سالکی,دانلود اهنگ درخواستی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید,تکست موزیک  جا زده پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  جا زده پویا سالکی,کد آهنگ  جا زده پویا سالکی,ریمیکس  جا زده پویا سالکی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  جا زده پویا سالکی,موزیک ویدیو  جا زده پویا سالکی,دانلود اهنگ,nice music mp3,متن آهنگ  جا زده پویا سالکی,Download New Music,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید از  جا زده پویا سالکی,آکورد آهنگ  جا زده پویا سالکی,کلیپ  جا زده پویا سالکی,تک آهنگ  جا زده پویا سالکی,تکست آهنگ  جا زده پویا سالکی,

 

 

متن آهنگ جا زده پویا سالکی
Lyrics Music Pouya Saleki Ja Zade

متن آهنگ جا زده پویا سالکی

 

ترانه و شعر آهنگ جا زده پویا سالکی

چشم من گریه کن گریه کن برای من برای من که هیچ کسی نداشت
قلبه من تو بزن تو بزن برای من نه اون که ارزشی نداشت

ای دلم دل نده دل نده به هیچ کسی که حالو روز من این روزا بده
باورش سخته که سخته که باور کنم اونی که یه روز منو میخواست جا زده

دیدی اونم نموند قلبو سوزوند رفت با یکی دیگه میگی اون بیشتر از من عاشقه عشقم بهم میگه
دیدی تنها شدم باز با خودم میرم تو تنهایی تنها هر جا میرم باز میبینن ما دوتا اونجاییم اونجاییم

تکست آهنگ جا زده پویا سالکی

ای دله من دوباره نشو وابسته با این حالو روز خسته همه درا به روت بسته
تنها شدی دیدی تو شدی افسرده عشقه تویه دلت مرده دل خیلی بد آورده

دیدی اونم نموند قلبو سوزوند رفت با یکی دیگه میگی اون بیشتر از من عاشقه عشقم بهم میگه
دیدی تنها شدم باز با خودم میرم تو تنهایی تنها هر جا میرم باز میبینن ما دوتا اونجاییم اونجاییم

http://www.faratext.com/10847/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%ac%d8%a7-%d8%b2%d8%af%d9%87-%d9%be%d9%88%db%8c%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84%da%a9%db%8c.html







برچسب ها متن ترانه جا زده پویا سالکی دانلود mp3 جا زده پویا سالکی دانلود اهنگ درخواستی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید تکست موزیک جا زده پویا سالکی کد آهنگ پیشواز همراه اول جا زده پویا سالکی کد آهنگ جا زده پویا سالکی ریمیکس جا زده پویا سالکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل جا زده پویا سالکی موزیک ویدیو جا زده پویا سالکی دانلود اهنگ nice music mp3 متن آهنگ جا زده پویا سالکی Download New Music دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید از جا زده پویا سالکی آکورد آهنگ جا زده پویا سالکی کلیپ جا زده پویا سالکی تک آهنگ جا زده پویا سالکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو