loading...

98music01

X متن آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X تکست آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X دانلود آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X کد آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X تکست آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X دانلود آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X کد آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ نفس گیر X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک

آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی - تکست موزیک

هوا اینجا نفسگیره، صدام از بغض میگیره
حالا کی مثل من اینجا، به این اندازه دلگیره
هنوز حس میکنم گاهی، کنار من همین جایی
ولی تقدیر من میگه، که اینجا نیست تنهایی
چه آسون آرزوهاتو، تو دست غصه جا دادی
حقیقت اینه که دیگه، تو با این خاک همزادی
دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار تو
دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار تو
چجوری روبرو شم با، نگاه پر سوالی که
تو رو میخواد و کم داره، تو این روزا که تاریکه
چجور پنهون کنم رفتی، چقدر این درد سنگینه
تظاهر کردنش سخته، چقدر این قصه غمگیمه

دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار تو
دارم میرم بدون تو، بدون انتظار تو
فقط با خاطرات تو، فقط با یادگار تو







برچسب ها متن آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی تکست آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی دانلود آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی کد آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ نفس گیر مسعود سعیدی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو