loading...

98music01

آهنگ وقتی با منی دنی دلم می خواد با تو باشمتمام لحظه های عمرموبا تو فراموش بکنمقصه های گذشتمووقتی با منی چقدردنیا دنیا برا زیبا میشهانگار تولدی دوباره تو زندگیم پیدا میشههر جا که من پا میذارمیاد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 251 سه شنبه 03 مهر 1397

آهنگ وقتی با منی دنی
 
دلم می خواد با تو باشم
تمام لحظه های عمرمو
با تو فراموش بکنم
قصه های گذشتمو


وقتی با منی چقدر
دنیا دنیا برا زیبا میشه
انگار تولدی دوباره تو زندگیم پیدا میشه
هر جا که من پا میذارم
یاد تو خاطرم میاد
از توی ذهنم نمیری
عاشقتم خیلی زیاد
ای کاش بدونی که برام 
خورشید فردای منی
نباشی تو دنیا رو نمی خوام
تو نور چشمای منی
با تو همه دنیا مال منه
باشی هر جا پر میزنه
تو وجودت غم شکنه
بی تو نمی تونم پا بگیرم
چه کنم آتیش می گیرم

تو نباشی من میمیرم
اون چیه از راز نگات
به وسعت زندگیه
قلب تو لبریز شده از 
معرفت و سادگیه
وقتی که دور میشی ازم
غم دلم و خون می کنه
نبودنت حتی یه لحظه 
قلبمو ویرون می کنه
دست توی دست من بذار
بیا بریم جای دیگه
یه جایی که حتی تو خواب
هیچ کسی اونو ندیده
با من بمون تا همیشه
عشق و برام هدیه بیار
بذار منم به پات بمیرم
پا روی زنگیم بذار
با تو همه دنیا مال منه
باشی هر جا پر میزنه
تو وجودت غم شکنه
بی تو نمی تونم پا بگیرم
چه کنم آتیش می گیرم
تو نباشی من میمیرم

 







برچسب ها mp3 وقتی با منی دنی دانلود اهنگ ایرانی دانلود بهترین آهنگها کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی با منی دنی دانلود اهنگ گلچین شده متن آهنگ وقتی با منی دنی دانلود متن اهنگ وقتی با منی دنی Text Music & Download music تکست آهنگ وقتی با منی دنی دانلود آهنگ وقتی با منی دنی ریمیکس Remix دانلود موزیک جدید کد آوای انتظار همراه اول وقتی با منی دنی دانلود رایگان اهنگ وقتی با منی دنی متن ترانه وقتی با منی دنی دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ 97 متن موزیک وقتی با منی دنی دانلود وقتی با منی دنی کد آهنگ پیشواز همراه اول وقتی با منی دنی Download New Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو