loading...

98music01

X آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند X متن آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ زیبا X دانلود آهنگ مهد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 یکشنبه 16 دی 1397
X آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند X متن آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ زیبا X دانلود آهنگ مهدی احمدوند X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ غمگین95 X سایت بیتاب X بهترین آهنگهای مهدی احمدوند X آهنگ دلواپسم نذار تو این دلواپسی میمیرم نمیدونم از کی باید سراغتو بگیرم X آهنگ تا کی باید نذارم اشکامو کسی ببینه تا کی باید فقط تو رویام دستاتو بگیرم X آهنگ دستاتو تو رویا همش میگیرم تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن X آهنگ تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن دستامو محکمتر بگیر عزیزم X دانلود آهنگ عاشقانه95 X دانلود آهنگ برای دلشکسته ها X دانلود آهنگ برای عاشق ها X دانلود آهنگ برای شکست عشقی

دلواپسم نذار تو این دلواپسی میمیرم
نمیدونم از کی باید سراغتو بگیرم
تا کی باید نذارم اشکامو کسی ببینه
تا کی باید فقط تو رویام دستاتو بگیرم
دستاتو تو رویا همش میگیرم
تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن
دستامو محکمتر بگیر عزیزم
اونایی که بازیچت شدن خدا کنه بمیرن

فاصلمون طولانیه اما هنوز تو قلبم
امید دارم حرف دلم به دست تو رسیده
چشمای من هیچ موقع بارونی نبوده اما
این مدت اشکام به خدا امونم رو بریده
دستاتو تو.رویا همش میگیرم
تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن
دستامو محکمتر بگیر عزیزم
اونایی که بازیچت شدن خدا کنه بمیرن

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند متن آهنگ حرف دلم از مهدی احمدوند دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ مهدی احمدوند دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین95 سایت بیتاب بهترین آهنگهای مهدی احمدوند آهنگ دلواپسم نذار تو این دلواپسی میمیرم نمیدونم از کی باید سراغتو بگیرم آهنگ تا کی باید نذارم اشکامو کسی ببینه تا کی باید فقط تو رویام دستاتو بگیرم آهنگ دستاتو تو رویا همش میگیرم تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن آهنگ تو خوابم غریبه ها میخوان تو رو ازم بگیرن دستامو محکمتر بگیر عزیزم دانلود آهنگ عاشقانه95 دانلود آهنگ برای دلشکسته ها دانلود آهنگ برای عاشق ها دانلود آهنگ برای شکست عشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو