loading...

98music01

,    دانلود آهنگ دستتو بذار تو دستم,    دستتو بذار تو دستم جدید,    دستتو بذار تو دستم فرجام,    متن آهنگ دستتو بذار تو دستم شماعی زاده,&nbs

♥حسـ ــین♥ بازدید : 5093 یکشنبه 03 تیر 1397



,    دانلود آهنگ دستتو بذار تو دستم
,    دستتو بذار تو دستم جدید
,    دستتو بذار تو دستم فرجام
,    متن آهنگ دستتو بذار تو دستم شماعی زاده
,    دانلود اهنگ تو چشام نگاه کن
,    دانلود اهنگ شماعی زاده دستتو
,    دانلود آهنگ دستتو بذار تو دستم از فرجام
,    متن دستتو بذار تو دستم شماعی زاده
,    دستتو بذار تو دستم فرجام سعیدی
,   

تو چشمام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم
غم ورو سیاه کن و دستت رو بذار تو دستم
اگه ابر بارون بشه بارون بی امون بشه
دل و سرپناه کن و دستتو بذار تو دستم
تو چشام نگاه کن ودست وبذار تو دستم
غم وروسیاه کن و دستت وبذار تو دستم

عزیزم پربزن وهوا رو عاشقونه کن
دست توکفتر عشق دستامو آشیونه کن
دست من یه سبزه زار دست تو پیک بهار
بهار دستت داده گل تودست من هزار هزار
توچشام نگاه کن ودستتو بذار تودستم
غم وروسیاه کن ودستتو بذار تو دستم

بوی گل اومده طلایه دار دستت
گل به گل وا شده همه بهاره دستت
رنگارنگ همه رنگ شکفته دارم گل عشق
یه سبد بچینم واست بیارم گل عشق
آسمون که یک زمون دل عاشقا رو می شکست
چی شده که اومده من وتورو داده دست به دست
اگه که سرده هوا نگاه تو آتیشم شده
نفست پیرهن تن واسه دل عاشقم شده
گل دستاتو بیار باغ دست من بکار
من وباغبون کن و سرت وبذار رو شونه ام
ابرا رو روون کن و سرت وبذار رو شونه ام
منو همزبون کن و سرت وبذار رو شونه ام

عزیزم پر بزن وهوا رو عاشقونه کن
دست توکفتر عشق دستام و آشیونه کن
دست من یه سبزه زار دست تو پیک بهار
بهار دستت داده گل تو دست من هزار هزار
تو چشام نگاه کن و دستتو بذار تو دستم
غم ورو سیاه کن و دستت وبذار تو دستم

 

http://nakaman.ir/44352/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B4%D9%85.html

 







برچسب ها دانلود آهنگ دستتو بذار تو دستم دستتو بذار تو دستم جدید دستتو بذار تو دستم فرجام متن آهنگ دستتو بذار تو دستم شماعی زاده دانلود اهنگ تو چشام نگاه کن دانلود اهنگ شماعی زاده دستتو دانلود آهنگ دستتو بذار تو دستم از فرجام متن دستتو بذار تو دستم شماعی زاده دستتو بذار تو دستم فرجام سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو