loading...

98music01

یه روز از همین روزا می بینمت تورو اونجا که قرار داشتی با منفرقِ این روزا با اون روزا اینِ یکی دیگه پیشتِ به جای منحتی این خیابونا و کوچه ها نبودِ تورو به من میفهموننتمومِ روز خنده رو لبامِ باز وقتی شب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 136 چهارشنبه 19 دی 1397

یه روز از همین روزا می بینمت تورو اونجا که قرار داشتی با من
فرقِ این روزا با اون روزا اینِ یکی دیگه پیشتِ به جای من
حتی این خیابونا و کوچه ها نبودِ تورو به من میفهمونن
تمومِ روز خنده رو لبامِ باز وقتی شب میشه دوباره داغونم

حتی فکر کردن به تو آرزوم شده خدشه دار شد بعدِ تو احساسِ من
انگاری با رفتنت راضی شدی واسه ی مرگِ دل و قصاصِ من
تمومِ هوش و حواسِ من بودی تو بودی چشم و چراغِ خونه مون
بعدِ تو این خونه متروکه شد و توی این شهر آبرو واسم نموند




سهمِ من از تو همین خاطره هاست تمومِ روزارو درگیرِ تو اَم
تویی که پشت و پناهِ من بودی چطوری جدا شدی به این زودی
یه دوراهی روبرومه که تهِ آخرِ هر دو همه سیاهیِ
اما باز این قلبِ من بی اختیار بی اراده رو به سمتت راهیِ

حتی فکر کردن به تو آرزوم شده

حتی فکر کردن به تو آرزوم شده خدشه دار شد بعدِ تو احساسِ من
انگاری با رفتنت راضی شدی واسه ی مرگِ دل و قصاصِ من
تمومِ هوش و حواسِ من بودی تو بودی چشم و چراغِ خونه مون
بعدِ تو این خونه متروکه شد و توی این شهر آبرو واسم نموند







برچسب ها متن آهنگ دو راهی احمد صفایی تکست آهنگ دو راهی احمد صفایی دانلود آهنگ دو راهی احمد صفایی کد آهنگ دو راهی احمد صفایی آهنگ دو راهی احمد صفایی احمد صفایی آهنگ دو راهی احمد صفایی متن آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ های احمد صفایی تکست آهنگ احمد صفایی آهنگ قدیمی احمد صفایی آهنگ عاشقانه احمد صفایی دانلود فول آلبوم احمد صفایی متن آهنگ کد موزیک احمد صفایی متن ترانه های احمد صفایی آهنگ غمگین احمد صفایی آهنگ پیشواز احمد صفایی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو