loading...

98music01

بعد از تو میشه از یاد برد دوباره چشما رو تر کردبا گریه کوله باری رو که رو دوشه سبک تر کردبعد از تو میشه روزا رو با لذت باز تماشا کردمیشه بازم نشست تا صب وجود عشقو حاشا کردبعد از تو میشه اما من امیدم ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 چهارشنبه 19 دی 1397

بعد از تو میشه از یاد برد دوباره چشما رو تر کرد
با گریه کوله باری رو که رو دوشه سبک تر کرد
بعد از تو میشه روزا رو با لذت باز تماشا کرد
میشه بازم نشست تا صب وجود عشقو حاشا کرد

بعد از تو میشه اما من امیدم بر باد رفته
می شینم تا که برگردی تموم روزای هفته
بعد از تو میشه اما من دلم پیش نگات گیره
شبیهت دیگه هیچکس نیست نگو باز دست تقدیره
بعد از تو خاطره هامون نگو که داره می میره نگو که داره می میره
بعد از تو چشمای سردم توی تنهایی اسیره توی تنهایی اسیره

بعد تو با تنهایی خیلی چیزا رفته تو ذهنم
ولی نفس می کشم و با یاد تو زنده م
بعد تو خیلی حرفا تو گوشم زمزمه میشه
عشقی که مرده تو دلت دیگه زنده نمیشه
آره زنده نمیشه بگو امیدواری کجاس
میگی واسه برگشتنم امیدواری تو باز
چشام خشک شد به ساعت چقد سخته خدایی
میگن خاطره ها از یاد تو رفته کجایی
بگو کجایی ببینی با من چیکار کردی
حس نفرتو تو دل من بیدار کردی
سرت گرم چی شده منو یادت رفته ؟
چقد بی رحمی تموم روزای هفته
ازت خاطره داشتم چه حس بدی
چقد حسرت کشیدم یه بار مثه قدیم
بیای و دستامو بگیری بگی تا تهش هستم
حتی رو این خیال باطلم چشامو بستم

بعد از تو میشه اما من امیدم بر باد رفته
می شینم تا که برگردی تموم روزای هفته
بعد از تو میشه اما من دلم پیش نگات گیره
شبیهت دیگه هیچکس نیست نگو باز دست تقدیره
بعد از تو خاطره هامون نگو که داره می میره نگو که داره می میره
بعد از تو چشمای سردم توی تنهایی اسیره توی تنهایی اسیره








برچسب ها متن آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس تکست آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس دانلود آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس کد آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس احمد سولو و بهزاد پکس آهنگ بعد از تو احمد سولو و بهزاد پکس متن آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ های بهزاد پکس و احمد سولو تکست آهنگ بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ قدیمی بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ عاشقانه بهزاد پکس و احمد سولو دانلود فول آلبوم بهزاد پکس و احمد سولو متن آهنگ کد موزیک بهزاد پکس و احمد سولو متن ترانه های بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ غمگین بهزاد پکس و احمد سولو آهنگ پیشواز بهزاد پکس و احمد سولو تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو