loading...

98music01

آهنگ دیوونتم احمد آزادتو چشات هزارتا میخونه داریقطارقطار عاشق و دیوونه دازیتو نگاه مهربونت عزیزممستی می ساغر وپیمونه داریچی بگم که از دلم با خبریبا تمام لحظه هام همسفریمیدونی که قبله عشق منیتو برام از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 78 جمعه 28 دی 1397


آهنگ دیوونتم احمد آزاد

تو چشات هزارتا میخونه داری
قطارقطار عاشق و دیوونه دازی
تو نگاه مهربونت عزیزم
مستی می ساغر وپیمونه داری

چی بگم که از دلم با خبری
با تمام لحظه هام همسفری


میدونی که قبله عشق منی
تو برام از همه خوشگلا سری

هرچی بگم جا دارهچشات ایواله داره
اون قد و قامت تو راستی ماشااله داره2


دیوونتم

میدونیآره میدونم
عزیز میدونی که من فداتم
عاشق اون چشاتمرفیق پا بپاتم دیوونتم

خودت میدونی روز وشبفکر و خیالت با منه
تو گوشم از گذشته هاحرفای خوب خوب میزنه
با تو و خاطرات توباغ دلم رنگی میشه
بهار میاد سراغ من پایان دلتنگی میشه


هرچی بگم جا دارهچشات ایواله داره
اون قد و قامت تو راستی ماشااله داره2
دیوونتم

میدونیآره میدونم
عزیز میدونی که من فداتم
عاشق اون چشاتمرفیق پا بپاتم دیوونتم

خودت میدونی روز وشبفکر و خیالت با منه
تو گوشم از گذشته هاحرفای خوب خوب میزنه
با تو و خاطرات توباغ دلم رنگی میشه
بهار میاد سراغ من پایان دلتنگی میشه


هرچی بگم جا دارهچشات ایواله داره
اون قد و قامت تو راستی ماشااله داره2
دیوونتم







برچسب ها Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونتم احمد آزاد دیوونتم احمد آزاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دیوونتم احمد آزاد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوونتم احمد آزاد متن آهنگ دیوونتم احمد آزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام دیوونتم احمد آزاد دانلود آهنگ جدید دیوونتم احمد آزاد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو