loading...

98music01

,    دانلود آهنگ حس میکنم با تو دیوونگی خوبه,    دانلود آهنگ وقتی حواست نیست از شادمهر با لینک مستقیم,    وقتی حواست نیست بوسیدنی میشی,    د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 دوشنبه 03 تیر 1398




,    دانلود آهنگ حس میکنم با تو دیوونگی خوبه
,    دانلود آهنگ وقتی حواست نیست از شادمهر با لینک مستقیم
,    وقتی حواست نیست بوسیدنی میشی
,    دانلود اهنگ شادمهر
,    حس میکنم با تو دیوونگی خوبه شادمهر دانلود
,    حس خوبیه شادمهر
,    وقتی حواست نیست شادمهر متن
,    ریمیکس وقتی حواست نیست شادمهر
,    متن آهنگ وقتی حواست نیست از شادمهر عقیلی

,   

 

وقتی حواست نیست ، چه دیدنی میشی

وقتی حواست نیست ، بوسیدنی میشی

چشمام میفهمید ، احساسِ تو کم نیست

دلواپسم میشی ، وقتی حواست نیست

حس میکنم با تو ، دیوونگی خوبه

بی خوابی و عادت ، این زندگی خوبه

وقتی حواسم نیست ، آروم بیا پیشم

وقتی حواست نیست ، باز عاشقت میشم

وقتی حواست نیست ، چه دیدنی میشی

وقتی حواست نیست ، بوسیدنی میشی

چشمام میفهمید ، احساسِ تو کم نیست

دلواپسم میشی ، وقتی حواست نیست

حس میکنم با تو ، دیوونگی خوبه

بی خوابی و عادت ، این زندگی خوبه

وقتی حواسم نیست ، آروم بیا پیشم

وقتی حواست نیست ، باز عاشقت میشم

دلواپسم میشی ، وقتی حواسم نیست

چشمامو میفهمی ، احساس ِتو کم نیست

وقتی حواست نیست ، بوسیدنی میشی

وقتی حواست نیست ، چه دیدنی میشی

https://www.cdmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حس میکنم با تو دیوونگی خوبه دانلود آهنگ وقتی حواست نیست از شادمهر با لینک مستقیم وقتی حواست نیست بوسیدنی میشی دانلود اهنگ شادمهر حس میکنم با تو دیوونگی خوبه شادمهر دانلود حس خوبیه شادمهر وقتی حواست نیست شادمهر متن ریمیکس وقتی حواست نیست شادمهر متن آهنگ وقتی حواست نیست از شادمهر عقیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو