loading...

98music01

,    ,    متن اهنگ سوختم از چارتار,    دانلود آهنگ سوختم از چارتار,    دانلود آهنگ در حسرت ماه چارتار با کیفیت 320,    اهنگ س

♥حسـ ــین♥ بازدید : 114 سه شنبه 02 بهمن 1397



,   
,    متن اهنگ سوختم از چارتار
,    دانلود آهنگ سوختم از چارتار
,    دانلود آهنگ در حسرت ماه چارتار با کیفیت 320
,    اهنگ سوختم سوختم از امیرحسین
,    چارتار در حسرت ماه
,    دانلود اهنگ سوختم
,    آهنگ جدید چارتار دریچه
,    متن آهنگ دریچه چارتار
,    متن آهنگ من دهانم چارتار

,   

♫♫ سر بزار روی شونه هام تا بگم آروم از غصه هام
تا بگم چی امد به سرم ، رفت چرا نازنین دلبرم
عیش و شراب و مستی کار ما بود
عشق و خدا و هستی یار ما بود
اما شد رنگ زمستون نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود
سینه لبریزه از شور از وفا بود
اما غم آمد به قلبم ای خدا چرا
سوختم ، سوختم من از غم دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسید
باختم ، باختم من به او همه عمر دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید
خسته ام از دست روزگار، آسمون تو هم با من ببار
چشم من مونده خیره به راه ، من شبم
در حسرت ماه
عیش و شراب و مستی کار ما بود
عشق و خدا و هستی یار ما بود
اما شد رنگ زمستون نو بهار ما
بزم مهر و جنون در دل به پا بود
سینه لبریزه از شور از وفا بود
اما غم آمد به قلبم ای خدا چرا
سوختم ، سوختم من از غم دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسید
باختم ، باختم من به او همه عمر دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید
سوختم ، سوختم من از غم دل او پی یار دیگری بود
که عمر رویای من به سر رسید
باختم ، باختم من به او همه عمر دلدادگی رو
که غربت به خانه ام سرک کشید

http://www.irmp3.ir/lyric/14984/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%B1







برچسب ها متن اهنگ سوختم از چارتار دانلود آهنگ سوختم از چارتار دانلود آهنگ در حسرت ماه چارتار با کیفیت 320 اهنگ سوختم سوختم از امیرحسین چارتار در حسرت ماه دانلود اهنگ سوختم آهنگ جدید چارتار دریچه متن آهنگ دریچه چارتار متن آهنگ من دهانم چارتار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو