loading...

98music01

,    متن اهنگ مهدی احمدوند حال خوندن ندارم,    دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمدوند,    فالش مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 شنبه 06 بهمن 1397


,    متن اهنگ مهدی احمدوند حال خوندن ندارم
,    دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمدوند
,    فالش مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند
,    دانلود البوم از این ساعت مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند حال من
,    آهنگ پرواز مهدی احمدوند
,    نگو منو دوست نداری
,    متن اهنگ خونه غرور احمدوند

,   

 

داری باعث میشی دوریت
چند روز و چند سال شه
که منم هر چی بخونم
همه میگن فالشه..

حال ِ خوندن ندارم من
سازم اصلا کوک نیست
نیستی و به این نبودت
هیچکسم مشکوک نیست..

 

♫♫♫

داری باعث میشی خونه
بعد تو متروک شه
که دلم به بودن اون
خاطرات مشکوک شم
من غرورمو فروختم
به نبودت چند وقت
تو نبودی تا ببینی
روحیم از دست رفت..

داری باعث میشی دوریت
چند روز و چند سال شه
که منم هر چی بخونم
همه میگن فالشه
حال ِ خوندن ندارم من
سازم اصلا کوک نیست
نیستی و به این نبودت
هیچکسم مشکوک نیست..

 

http://www.texahang.org







برچسب ها متن اهنگ مهدی احمدوند حال خوندن ندارم دانلود آهنگ نقاشی مهدی احمدوند فالش مهدی احمدوند دانلود آهنگ بازنده از مهدی احمدوند دانلود البوم از این ساعت مهدی احمدوند مهدی احمدوند حال من آهنگ پرواز مهدی احمدوند نگو منو دوست نداری متن اهنگ خونه غرور احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو