دانلود آهنگ امین رستمی انقد تو رو دوست دارم

Download Music Amin Rostami Inghad Toro Doos Daram

آهنگ امین رستمی  بنام انقد تو رو دوست دارم

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قدهزارتا ستاره

دانلود آهنگ امین رستمی انقد تو رو دوست دارم

 

متن آهنگ انقد تو رو دوست دارم از امین رستمی

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قدهزارتا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

وقتی نگاهم میکنی قشنگیاتو دوست دارم

حالت معصوم چشاتو رنگ نگاتو دوست دارم

halat masuom cheshato rang rangato dost daram

وقتی صداتو میشنوم دلم برات پر میزنه

vaghti  sedato mishnavam delam barat par mizane

ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه

tarse ye roz nadidanet gham bozorg ghalbame

ترانه آهنگ انقد تو رو دوست دارم از امین رستمی

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

اینقدر برات میمیرم قد یه دنیا خوبی قدهزارتا ستاره

بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

وقتی نگاهم میکنی قشنگیاتو دوست دارم

حالت معصوم چشاتو رنگ نگاتو دوست دارم

halat masuom cheshato rang rangato dost daram

وقتی صداتو میشنوم دلم برات پر میزنه

vaghti  sedato mishnavam delam barat par mizane

ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه

tarse ye roz nadidanet gham bozorg ghalbame