loading...

98music01

آهنگ حلالم کن افشین آذریحلالم کن ، باید برمکجا میرم ، نمی دونمحلالم کن ، بدون تو ، باید برم ، باید برمحلالم کن ، خداحافظ ، از این لحظه ، باید برمحلالم کن ، بدون تو ، باید برم ، باید برم ، باید برماگه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 76 سه شنبه 09 بهمن 1397

آهنگ حلالم کن افشین آذری

حلالم کن ، باید برم
کجا میرم ، نمی دونم
حلالم کن ، بدون تو ، باید برم ، باید برم
حلالم کن ، خداحافظ ، از این لحظه ، باید برم
حلالم کن ، بدون تو ، باید برم ، باید برم ، باید برم

اگه بازم دوستم داری ، عشقمو تو دلت داری


می دونی غیر این دلم ، جایی نداری
اگه بازم دوستم داری ، عشقمو تو دلت داری
می دونی غیر این دلم ، جایی نداری

من که بی تو نمی مونم ، می دونی که نمی تونم
کجا برم نمی دونم ، باید برم من
تقصیر من نیست به خدا ، من که نمی خوام به خدا
باید برم ، باید برم ، برم از اینجا

اگه بازم دوستم داری ، عشقمو تو دلت داری
می دونی غیر این دلم ، جایی نداری
اگه بازم دوستم داری ، عشقمو تو دلت داری
می دونی غیر این دلم ، جایی نداری

آره خیلی دوست دارم ، عشقتو تو دلم دارم
می دونم غیر اون دلت ، جایی ندارم

اگه بازم دوستم داری ، عشقمو تو دلت داری
می دونی غیر این دلم ، جایی نداری


منبع: ایران ترانه







برچسب ها دانلود آهنگ جدید حلالم کن افشین آذری دانلود آهنگ حلالم کن افشین آذری با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ حلالم کن افشین آذری متن آهنگ حلالم کن افشین آذری دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام حلالم کن افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل حلالم کن افشین آذری کد آهنگ پیشواز همراه اول حلالم کن افشین آذری دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو