loading...

98music01

,    متن اهنگ از بس دوست دارم رفتارم عجیبه,    متن آهنگ یعنی مثل دیوونه ها,    متن اهنگ عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم,    متن اهنگ دنیا مال

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 چهارشنبه 10 بهمن 1397



,    متن اهنگ از بس دوست دارم رفتارم عجیبه
,    متن آهنگ یعنی مثل دیوونه ها
,    متن اهنگ عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم
,    متن اهنگ دنیا مال همه بیخیال همه
,    متن ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی
,    عمدا از تو میپرسم کجایی
,    متن اهنگ عمدا از تو میگیره دلم شعبانخانی
,    متن اهنگ دنیا ماله همه بیخیال همه
,    متن اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا

دنیا مال همه.بی خیال همه من با تو حالم خوبه فقط
بگو راحت چته من هواسم بهته
کم نشه یه تار مو ازت
هر جای عالمی وقتی دلتنگمی
من خودمو بهت میرسونم
میخامت بی حساب .من بیدارم تو بخاب
سرد بشه روتو بپوشونم
عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثل دیوونه ها
با من برو با من بیا
از بس عاشقم رفتارم عجیبه
عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم
بفهم میگیره دلم جوری که تورو دوست دارم عجیبه
عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم
یه روزایی رو تعطیلم
من دست خودم نیست که
عاشقتم یعنی
تو خیلی

Song







برچسب ها متن اهنگ از بس دوست دارم رفتارم عجیبه متن آهنگ یعنی مثل دیوونه ها متن اهنگ عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم متن اهنگ دنیا مال همه بیخیال همه متن ریمیکس اهنگ عمدا سینا شعبانخانی عمدا از تو میپرسم کجایی متن اهنگ عمدا از تو میگیره دلم شعبانخانی متن اهنگ دنیا ماله همه بیخیال همه متن اهنگ عمدا از تو میپرسم کجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو