loading...

98music01

,    متن آهنگ دوست دارم اینو ثابت کردم,    متن اهنگ امین مرعشی عاشقم من,    متن آهنگ امین مرعشی به نام دل دل,    متن آهنگ امین مرعشی منو خوش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 111 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,    متن آهنگ دوست دارم اینو ثابت کردم
,    متن اهنگ امین مرعشی عاشقم من
,    متن آهنگ امین مرعشی به نام دل دل
,    متن آهنگ امین مرعشی منو خوشحالم کن
,    امین مرعشی شیرین
,    دانلودآهنگ من تورو دوست دارم خودتم میدونی

نیست..

من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم
با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفمو باور کن
مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن
من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم
با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفمو باور کن
مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن

♪♫♪

دوریات حساسه خنده هات آرومه
خیلی خیلی خوبی کاملاً معلومه
پس دیگه حرفی نیست به جز اینکه جونم
واسه تو در میره عاشقت میمونم

من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم
با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفمو باور کن
مثل ِ من عاشق باش حالمو بهتر کن
من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم
با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفمو باور کن
مثل ِ من عاشق باش حالمو بهتر کن

https://www.texahang.org/entekhab-amin-marashi-download-text-music/







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم اینو ثابت کردم متن اهنگ امین مرعشی عاشقم من متن آهنگ امین مرعشی به نام دل دل متن آهنگ امین مرعشی منو خوشحالم کن امین مرعشی شیرین دانلودآهنگ من تورو دوست دارم خودتم میدونی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو