loading...

98music01

,    متن آهنگ دوست دارم فریدون,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی,    متن اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما,    متن آهنگ دوست

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 پنجشنبه 11 بهمن 1397


,    متن آهنگ دوست دارم فریدون
,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی
,    متن اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما
,    متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی
,    متن آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آسرایی
,    متن آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم
,    متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی
,    متن آهنگ دوست دارم قد تموم عالم
,    دوستت دارم فریدون آسرایی جدید

,   

دوست دارم ، دوست دارم
قد تموم آدما ، قد تموم عاشقا
دل بردیو پنهون شدی ، دل بردیو پنهون شدی
از من چرا ای بی وفا ، از من چرا از من چرا
عاشق شدم ، عاشق شدم
از چشم من پنهون نشو
تنها شدم ،تنها شدم
تنها نرو ، تنها نرو
پر میکشی تا آسمون،من خسته ی بی بالوپر
روزی که برگردی دگر از من نمیبینی اثر
دوست دارم ، دوست دارم
قد تموم آدما ، قد تموم عاشقا
من مثل ابر رهگذر، میبارم از شب تا سحر
دریا نمیگیره نشون ،از قطره های دربه در
دوست دارم ، دوست دارم
عاشق شدم ، عاشق شدم
از چشم من پنهون نشو
تنها شدم ،تنها شدم
تنها نرو، تنها نرو







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم فریدون متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی متن اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی متن آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آسرایی متن آهنگ قدیمی دوست دارم دوست دارم متن آهنگ دوست دارم 2 فریدون آسرایی متن آهنگ دوست دارم قد تموم عالم دوستت دارم فریدون آسرایی جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو