loading...

98music01

حالا که شکسته شیشه ی غروب ، من میام دوباره از یه راه دورچشمم از شبنم غصه ها پره ، تاریکه تنم تشنه ی نورمن میام دوباره با سلامی که ، تو گوشت زمزمه ی نوازشهحرفم از روزهای سرد رفته نیست ، من صدام پر از ح

♥حسـ ــین♥ بازدید : 60 جمعه 19 بهمن 1397


حالا که شکسته شیشه ی غروب ، من میام دوباره از یه راه دور
چشمم از شبنم غصه ها پره ، تاریکه تنم تشنه ی نور
من میام دوباره با سلامی که ، تو گوشت زمزمه ی نوازشه
حرفم از روزهای سرد رفته نیست ، من صدام پر از حروف خواهشه


ای همه خوبی و پاکی ، ای کلام مهربونی
این که برگشته منم من ، اون که اسمشو میدونی

صدای صاعقه فریاد منه ، که تو رو دوباره از خدا می خواد
بی تو بودن می سوزونه تنمو ، میده خاکسترمو به دست باد
قطره قطره های اشکم ، پره از حرف ندامت

با تو هستم با تو تنها ، حالا تا روز قیامت ، حالا تا روز قیامت








برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام صدای فریاد افشین مقدم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید صدای فریاد افشین مقدم دانلود آهنگ صدای فریاد افشین مقدم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول صدای فریاد افشین مقدم دانلود آهنگ متن آهنگ صدای فریاد افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای فریاد افشین مقدم صدای فریاد افشین مقدم Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو