loading...

98music01

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرباز ۲ از افشین آذری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول سرباز ۲ از افشین آذری ,دانلود آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 58 سه شنبه 16 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرباز ۲ از افشین آذری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول سرباز ۲ از افشین آذری ,دانلود آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری ,دانلود آهنگ بیکلام سرباز ۲ از افشین آذری,دانلود آهنگ جدید سرباز ۲ از افشین آذری,سرباز ۲ از افشین آذری,

دانلود آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری

تقدیم به دوستداران خواننده محبوب کشورمون ” افشین آذری “

بهمراه متن آهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ 



متن آهنگ افشین آذری به نام سرباز ۲

خبر رسید می برنش

خدا بگو چیکار کنم

هی به سرم می زنه که

فرار کنم فرار کنم

سربازی حالیش نمیشه

من ترو از دست می دمت

انگاری یادت رفته کــه

منو دیوونه کردنـــــــــــت



” امروز و فرداس که بیام

زندگیتو خراب کنم

عکسایی که بهم دادی

بد تریناشو قاب کنم

میام که حالیت بکنم

نارو زدن چجوریه

خودت میخاستی بد بشم “

دست خودم نیشت 

زوریـــــــــــه



دانلود آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری 



الان شنیدم که ترو میبرنت

چیکار کنم

اینجا به این آسونیا

نمیدارن

پاشم بیام من

نمیشه که

دست روی دست بذارم و

اینجا بمونم

نمیشه که بشنم و

فقط خدا خدا کنم من

یادته میگفتی بهنم

باید با اینش خو کنی

برو بیا با هم دیگه

زندگی رو شروع کنیم

حالا دیگه فرق میکنه

دیگه نمیمیرم برات

می خوام ببینمش کیه

اونکه نشسته زیر پات



” امروز و فرداس که بیام

زندگیتو خراب کنم

عکسایی که بهم دادی

بد تریناشو قاب کنم

میام که حالیت بکنم

نارو زدن چجوریه

خودت میخاستی بد بشم

دست خودم نیشت 

زوریـــــــــــه “

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 3.57 مگابایت

منبع:

http://tiktaraneh.ir/دانلود-آهنگ-سرباز-2-از-افشین-آذری/









برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرباز ۲ از افشین آذری کد آهنگ پیشواز همراه اول سرباز ۲ از افشین آذری دانلود آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ سرباز ۲ از افشین آذری دانلود آهنگ بیکلام سرباز ۲ از افشین آذری دانلود آهنگ جدید سرباز ۲ از افشین آذری سرباز ۲ از افشین آذری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو