loading...

98music01

,    دانلود اهنگ از من تو رد شدی که بگه هنوزم عاشقم,    عاشق اون چهره مصنوعیت,    که بگه مال من باش تا صبح ,    فردا قول میدم که احساس آرامش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 سه شنبه 30 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ از من تو رد شدی که بگه هنوزم عاشقم
,    عاشق اون چهره مصنوعیت
,    که بگه مال من باش تا صبح
,    فردا قول میدم که احساس آرامش کنی
,    روی ابرا چیزی نگو مغزم رد داده

 

 ,    دانلود اهنگ از من تو رد شدی که بگه هنوزم عاشقم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها دانلود اهنگ از من تو رد شدی که بگه هنوزم عاشقم عاشق اون چهره مصنوعیت که بگه مال من باش تا صبح فردا قول میدم که احساس آرامش کنی روی ابرا چیزی نگو مغزم رد داده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو