loading...

98music01

دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوابم یا بیدارم تو با منی با من ,دانلود آهنگ,خوابم یا بیدارم تو با منی با من,Download Music,متن آهنگ,کد آهنگ پی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوابم یا بیدارم تو با منی با من ,دانلود آهنگ,خوابم یا بیدارم تو با منی با من,Download Music,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول خوابم یا بیدارم تو با منی با من ,دانلود آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام خوابم یا بیدارم تو با منی با من,دانلود آهنگ جدید خوابم یا بیدارم تو با منی با من,

خوابم یا بیدارم تو با منی با من
همراه و همسایه نزدیك تر از پیرهن
باور كنم یا نه هرم نفسهاتو
ایثار تن سوز نجیب دستاتو
خوابم یا بیدارم
لمس تنت خواب نیست
این روشنی از توست
بگو از آفتاب نیست
بگو كه بیدارم
بگو كه رویا نیست
بگو كه بعد از این
جدایی با ما نیست







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوابم یا بیدارم تو با منی با من دانلود آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من Download Music متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خوابم یا بیدارم تو با منی با من دانلود آهنگ خوابم یا بیدارم تو با منی با من با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام خوابم یا بیدارم تو با منی با من دانلود آهنگ جدید خوابم یا بیدارم تو با منی با من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو