loading...

98music01

اهنگ نمیدونی از احسان خواجه امیری تو چشمات مال من نیستو نگـــات دنبــال مـــن نیـستوچشاتو دزدکی دیــــــدن تــــو قهـــوت فال مــن نیــستو نمیدونی دیگه حـالی توی احوال من نیـــستو نمیــدونی تو از من د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 جمعه 10 اسفند 1397


اهنگ نمیدونی از احسان خواجه امیری



تو چشمات مال من نیستو نگـــات دنبــال مـــن نیـستو

چشاتو دزدکی دیــــــدن تــــو قهـــوت فال مــن نیــستو

نمیدونی دیگه حـالی توی احوال من نیـــستو نمیــدونی


تو از من دلخــــوری اما اینا اشــــکال من نیستو



ازون وقتی که هیچپوشی دیگه اشکال من نیستو

نه تو نه هیچکس دیـــگه تو استقبـــال مــن نیستو



تو قلب تو دیگه جایــــــی واســـه امثال من نیستو

یه ذره دلخوشی حتــــی توی اقبــال من نیـــــستو


بـــــــــهـــارش اینجــــوری باشـــه نـــــــه امسـال ســـــــــــال مـــــن
نیستو







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول نمیدونی از احسان خواجه امیری نمیدونی از احسان خواجه امیری متن آهنگ نمیدونی از احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیدونی از احسان خواجه امیری متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام نمیدونی از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ نمیدونی از احسان خواجه امیری با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید نمیدونی از احسان خواجه امیری Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو