loading...

98music01

,    دانلود آهنگ آوا بهرام نیمه شب,    دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم,    دانلود آهنگ جدید آوا بهرام نفس,  &n

♥حسـ ــین♥ بازدید : 439 یکشنبه 03 تیر 1397



,    دانلود آهنگ آوا بهرام نیمه شب
,    دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم
,    دانلود آهنگ جدید آوا بهرام نفس
,    دانلود اهنگ های آوا بهرام
,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام نیمه شب
,    دانلود تمام آهنگهای آوا بهرام
,    دانلود فول آلبوم آوا بهرام
,    دانلود آهنگ جدید آوا بهرام باورم کن
,    دانلود آهنگ نفس آوا بهرام 320
,   

متن آهنگ آوا بهرام به نام نیمه شب

شب از نیمه گذشت و من بدون وقفه بیدارم
نخواب ای خواب تو شیرین که آغوشتو کم دارم
نخواب ای خواب تو راحت منو قبل از تنم حس کن
اگه با ما شدن قهری منو از پیرهنم حس کن
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
منو حس کن که مشکوکم به این مردی که خوابیده
به این دستای دور از من به این عطری که پلاسیده
تو که نسبت به من قلبت همیشه خوب و مسئوله
نذار باور کنم فکرت یه جای دیگه مشغوله
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست
نذار باور کنم جسمت کنارم هست و روحت نیست
چقد این کودک بالغ ستاره بشمره تا بیست
ستاره بشمره تا بیست

 

http://www.music-mand3.com/music-ava-bahram-nimeh-shab/







برچسب ها دانلود آهنگ آوا بهرام نیمه شب دانلود اهنگ نیمه شب گذشت و من هنوز بیدارم منمو تنهاییو پاکت سیگارم دانلود آهنگ جدید آوا بهرام نفس دانلود اهنگ های آوا بهرام دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام نیمه شب دانلود تمام آهنگهای آوا بهرام دانلود فول آلبوم آوا بهرام دانلود آهنگ جدید آوا بهرام باورم کن دانلود آهنگ نفس آوا بهرام 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو