loading...

98music01

میتونی دوباره عاشقم کنی دست یخ بستمو لاعقل بگیرمثل دونه دونه ی عروسک هات عاشقم باش و منو بغل بگیرتو یه حرف ساده ای که میشه زد مثل حرف حقی که تلخه فقطمثل روزگار بی مقصد من مثل فرفره که میچرخه فقط تو ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 164 یکشنبه 19 اسفند 1397

میتونی دوباره عاشقم کنی دست یخ بستمو لاعقل بگیر
مثل دونه دونه ی عروسک هات عاشقم باش و منو بغل بگیر
تو یه حرف ساده ای که میشه زد مثل حرف حقی که تلخه فقط
مثل روزگار بی مقصد من مثل فرفره که میچرخه فقط

تو هوای گریه هامو داشته باش من خودم رو توو دلت جا میکنم
به خدا همونی میشم که میخوای مینویسم پاشو امضا میکنم

 

 


مثل یک پرنده ای که آخرش رو به آسمون به بن بست میخوره
مثل پیله ای که گرمای تنش یه روز از پروانه رو دست میخوره
من نمیخوام اینجوری تموم بشه مثل خوابی که به رویا میرسه
تو که ماهی شدی تازه فهمیدم ته این چشمه به دریا میرسه

تو هوای گریه هامو داشته باش من خودم رو توو دلت جا میکنم
به خدا همونی میشم که میخوای مینویسم پاشو امضا میکنم

https://www.balmusic.ir

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول شهریار ابراهیمی به نام امضا دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام شهریار ابراهیمی به نام امضا دانلود آهنگ جدید ایرانی شهریار ابراهیمی به نام امضا دانلود آهنگ جدید شهریار ابراهیمی به نام امضا Download Music متن آهنگ شهریار ابراهیمی به نام امضا متن آهنگ دانلود آهنگ شهریار ابراهیمی به نام امضا با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهریار ابراهیمی به نام امضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو